PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejny dowod na to, ze "nie ma bezrobocia, sa tylko bezrobotni" › Re: Kolejny dowod na to, ze "nie ma bezrobocia, sa tylko bezrobotni"
    From: "Greg" <o...@o...op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kolejny dowod na to, ze "nie ma bezrobocia, sa tylko bezrobotni"
    Date: Sun, 13 Jun 2004 16:06:49 +0200
    Sender: o...@o...pl@gw2.interpc.pl

    Jarek w news:oiVyc.70109$vP.49774@news.chello.at napisał(a):

    > A ciekawe co powiesz na propozycje pracy w Warszawie,
    > od 8 rano do oporu, za 850 brutto. Dodam, ze chodzi o firme
    > spoza mojej branzy, a ja jestem po SGGW. Powinienem pewnie
    > wziac i w mankiet cmokac.

    Czy brac taka oferte sam powinienes wiedziec. Stac Cie na to aby ja
    odrzucic? Jakie masz szanse na to, aby znalezc cos lepszego? Czy na lepsza
    oferte mozesz poczekac na bezrobociu, czy tez potrzebujesz nawet marnego
    grosza, aby jakos przezyc? Bardziej oplaca Ci sie miec wolny czas i sie
    doksztalcac, inwestowac w siebie jakos inaczej, czy jednak zdobywac pewne
    doswiadczenia?

    > PS. Nie wspomne juz o aluzjach do nadwagi i religii (mam troche
    > pierwszego i nie mam wcale drugiego, w przeciwienstwie do pracownikow
    > owej firmy).

    Wyglada na to, ze jednak uznales, iz to bedzie dla Ciebie lepsze. Minusy -
    byc moze lepsza oferta przejdzie Ci z tego powodu pod nosem, za bardzo w to
    wejdziesz i trudno bedzie Ci sie z tego wyrwac, zaczac robic cos innego.
    Plusy - marne bo marne, ale jednak jakies pieniadze masz,
    najprawdopodobniej poznajesz nowych ludzi (masz okazje dyskretnie sie
    reklamowac potencjalnym pracodawcom), nie marnujesz czasu tylko zdobywasz
    doswiadczenie zawodowe.

    W moich przykladach nie bylo nikogo z wyzszym wyksztalceniem. Byli
    studenci, ale takze ludzie po zawodowce. Byli tacy, ktorzy twierdzili, ze
    bardzo pracowac chca, ale pracy nie ma - zadnej pracy, a nie pracy, ktora
    by ich satysfakcjonowala.

    --
    pozdrawiam
    Greg