PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejny dowod na to, ze "nie ma bezrobocia, sa tylko bezrobotni" › Re: Kolejny dowod na to, ze "nie ma bezrobocia, sa tylko bezrobotni"
    From: "KrzysztofM" <p...@m...pfmpfffpm.pfmpmf>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kolejny dowod na to, ze "nie ma bezrobocia, sa tylko bezrobotni"
    Date: Sun, 13 Jun 2004 11:30:24 +0200

    news:cafnm8$a5r$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > slimak; <cafd2a$1pm6$1@news2.ipartners.pl> :
    >

    > MZ. nie odstajemy od USA tylko zachowaniem młodzieży, ale także
    > wartością nabywczą tego, co można przy tym zarobić - popatrz na
    > ogłoszenia w GW - przy 20% [mz. 30%] bezrobociu dorosli zgadzają się na
    > stawki, za które w USA robią tylko dzieci i emigranci.
    >
    > Flyer
    > --
    > Szukam roboty - zdolny i chętny, z doświadczeniem w łączeniu wody z
    > ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

    Obawiam się, ze w przeliczeniu na dolary kwoty 800 zł - czyli jakieś 200 USD
    to nikt w USA nie dostaje tak mało:)
    Ale co tu dużo mówić - sam obecnie szukam pracy - i wiem, że jak znajde to
    raczej nie mam szans na zarobki podobne jak dotychczas (czyli ok. 2000
    brutto).
    Raczej będzie połowa tej kwoty. A nie jestem na rynku pracy od miesiąca,
    tylko od 9 lat.
    Z kolei, wiele osób mówi - że trzeba się cenić... Niestety, "cenienie się"
    nie zawsze się sprawdza..

    pozdr

    --
    Krzysiek