PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejne trudne pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej › Re: Kolejne trudne pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej
    From: Grendel <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kolejne trudne pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej
    Date: Wed, 26 Feb 2003 18:10:47 +0100
    Sender: q...@p...onet.pl@ip60.zabrze.net.pl

    On Tue, 25 Feb 2003 10:46:49 +0100, "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    >Zakladasz, ze osoba przyjmujaca delikwenta do pracy bedzie ludziem ;) na
    >poziomie

    no ja ostatnio mam przyjemność pracować dla ludzi, którzy nie schodzą
    poniżej pewnego poziomu. Ale zdarzyło mi się pracować dla człowieka,
    który zakładał podsłuchy swoim pracownikom, nasyłał podstawionych
    ludzi, np. żeby prowokowali do różnych zachowań, by szef mógł
    sprawdzić czy pracownik jest lojalny, oczywiście pensje dla
    pracowników oddziału zamiejscowego wydzierało się milionem telefonów,
    faxów, szanatażem (jak nie dostanę pieniędzy, w poniedziałek zabieram
    komputer pod pachę i nie przyjeżdżam do pracy) itd...
    Od tamtej pory mam uraz do obszczymurów na stanowiskach kierowniczych.
    Moje prywatne zdanie jest takie, że pracodawca ma prawo oczekiwać ode
    mnie wytężonej pracy, poświęcenia, pracy po godzinach bez extra
    wynagrodzenia. Przywykłem też do pracy w weekendy, ale to już
    specyfika zawodu. Nie akceptuję tylko jednej rzeczy: niepłacenia.
    Wielu szefów przywykło do tego, że po prostu nie płaci ! Terminowe
    dokonywanie wszelkich płatności (w tym wynagrodzeń) traktują jako
    jakieś przedziwne, niezrozumiałe zboczenie, a oczekiwanie pracowników,
    że pracodawca przeleje wynagrodzenie z mniej niż 3 tygodniowym
    wynagrodzeniem traktują jak akt niesubordynacji... Jak widzę coś
    takiego, to albo zmieniam diametralnie podejście do kontrahenta
    (czytaj: zaliczki), albo wogóle wycofuję się ze współpracy, jeśli
    pieniądze nie są warte utraconych nerwów...

    Grendel