PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejne CV › Re: Kolejne CV
    From: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kolejne CV
    Date: Sun, 06 Nov 2005 19:54:06 +0100

    Filip "Fatman" Kata napisał(a):
    > Witam
    >
    > Ja też poproszę o przejrzenie mojego CV. Wiem, że są tutaj ludzie z branży,
    > więc prosiłbym również o ocenienie zawartości merytorycznej.
    >
    > Oto adresy:
    >
    > http://linuxace.net/cv-en.pdf
    > http://linuxace.net/cv-pl.pdf
    >
    > Z góry dziękuję za poświęcenie swojego czasu

    1. Zmień zdjęcie na bardziej przyjazne. Masz 23 lata i małe
    doświadczenie, więc surowa, poważna mina - całkiem zrozumiała w
    przypadku dyrektorów/prezesow tutaj nie pasuje. Bardziej taka, która
    sugeruje aktywność, radość z życia etc.

    2. Błąd rzeczowy - przedmioty wiodące = liceum ogólnokształcące...

    3. Nie wpisywałbym przedmiotów wiodących w przypadku liceum, zwłaszcza
    ogólnokształcącego. Bo i po co?

    4. Doświadczenie zawodowe. Albo zamieszczasz doświadczenie i nie
    piszesz, że nieudokumentowane albo go nie zamieszczasz wcale. W obecnej
    wersji brzmi to tak, jakbyś sam sobie starał je umniejszyć. Zresztą,
    udokumentowaniem tego doświadczenia jesteś Ty.

    5. Znów umniejszasz. Psychologia się kłania w punkcie Telekomunikacja.
    Jako, że praktyka jset czymś mniej ważkim niż praca, zmieniłbym
    kolejność słów: TP S.A., Pion Produkcji - praktyka zawodowa.

    6. Zamieniłbym mało znaczące wyliczenie
    kompetencje:
    - utrzymanie techniczne sieci,
    - administracja serwerami,
    - uczestnictwo w projekcie...

    na:

    obowiązki:
    - odpowiedzialny za utrzymanie techniczne sieci,
    - administrował serwerami (ile, jakie?),
    - uczestniczył w projekcie...

    Kłania się zasada społecznego dowodu słuszności. Jeśli piszesz o sobie w
    3 os. wywierasz pozytywny wpływ (Cialdini - "Wywieranie wpływu na ludzi"
    - polecam).

    I to tyle w sumie. Pomyślałbym, jeśli to możliwe, nad bardziej
    szczególowym opisem umiejętności i doświadczenia.

    pzdr.
    m.