PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejne CV › Re: Kolejne CV
    From: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kolejne CV
    Date: Sun, 06 Nov 2005 14:46:34 +0100

    Dnia pańskiego niedziela, 6 listopada 2005 12:03 szanowny(a) PiotrG
    zamieścił(a) na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    > Tylko o wersji polskiej (sory, ale w angielskim jestem za slaby, zeby
    > oceniac):
    > 1. Sorry - ale zdjecie zbyt powazne

    Zaraz wyciągnę aparat.

    > 3. Po lewej stronie masz dwa razy Przedmioty wiodace - za drugim razem po
    > lewej podales szkole srednia - o co chodzi?

    Rozumiem, że to mogło być mało czytelne. Źle spojrzałeś, to przedmioty
    wiodące z liceum. Umieszczać?

    > 4. W Doswiadczeniu zawodowym/Sierpien 2003:
    > - powinno być "sierpień", a nie "śierpień" ;-))))))
    > - czeski blad: "adminsitracja" zamiast "administracja"

    Słownik nie chwycił :/ Dziwne

    > 5. Generalnie w Doswiadczeniu zawodowym nie podoba mi sie slowo:
    > "Kompetencje". Powinno byc moim zdaniem np. "Zakres obowiazkow".

    Ok

    > 6. W "Praktycznej wiedzy i umiejętnościach", druga pozycja, przy
    > wyliczaniu systemow operacyjnych napisales "głownie", a powinno byc
    > "głównie".
    > 7. W/g mnie podawanie emaila admin@..... nie jest zbyt profesjonalne.
    > O tym, ze jestes adminem, chwalisz sie w innym miejscu - adres
    > powinien byc jakos bardziej spersonalizowany, np. po to, zeby bylo
    > wiadomo, ze to nie mail od administratora budynku ;-))))

    Zaraz dodam aliasa filip.kata do tego samego konta :)

    > (sorry, ale to na przykladzie z "zycia" - panna z ksiegowosci zapytala
    > prezesa, kto jest administratorem budynku, bo dostala od niego maila
    > i chciala o cos dopytac....).
    >
    > Generalnie - merytoryka ok (ale nie wyrozniajaca sie tez zbytnio)

    Staram się znaleźć pracę jako administrator Linuksa/Uniksa lub security
    manager. Co jeszcze podać/nauczyć się.

    > , forma
    > mi sie nie podoba (troche taka "zimna") - ale to kwestia gustu ;-)))

    Dodam, że dzięki angielskiej wersji dostałem ostatnio pracę w Cap Gemini w
    Krakowie, niestety musiałem zrezygnować z powodów nieprzyznania mi
    indywidualnego toku studiów(na 5 roku :/).

    --
    Pozdrawiam Filip "Fatman" Kata
    E-mail: admin(malpeczka)linuxace(kropeczka)net