PracaGrupypl.praca.dyskusjeKlauzula o przetwarzaniu danych › Re: Klauzula o przetwarzaniu danych
    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Klauzula o przetwarzaniu danych
    Date: Tue, 10 Dec 2002 02:23:33 +0100

    Bo choc wiem, ze pracodawcy to farbowane lisy, sam tak nie dzialam.
    Zreszta wyraznie napisalem, ze to moje zdanie - od tego jest grupa
    dyskusyjna. Nie podejrzewam, zebym byl az na tyle wiarygodny, zeby
    specjalnie sie tym przejmowac (w odroznieniu od pewnego Pana chwalacego
    sie tonami postow z prosbami o pomoc merytoryczna - ja zadnych nie
    dostaje) - ocena zalezy juz od zainteresowanego. Dodatkowo na moja
    niekorzysz przemawia fakt, ze jestem bezrobotny to jest wg niektorych
    widomym dowodem mojego lenistwa, braku checi lub (wlasnie) zlego
    podejscia do szukania pracy.
    Flyer
    ---

    O kolega tez dzis tak pozno?

    Generalnie masz racje, ze nie ma co farbowac, ale skoro w gre wchodzi
    zaprosznie na rozmowy to zawsze warto dac cos wiecej z siebie i dostac ladna
    odmowe niz potem pluc sobie w brode 'A moglem sprobowac!'. Zreszta sam wiesz
    jak teraz trudno sie dostac na rozmowe wiec po co od razu sobie zamykac
    drzwi? Skoro gosc jest na tyle sumienny, ze potrafi to zrobic (nawet w
    dluzszym czasie i kombinujac) to pewnie jako taki tez jest interesujacy dla
    pracodawcy...
    D.