PracaGrupypl.praca.dyskusjeKitajcy w Mostostalu Zabrze › Re: Kitajcy w Mostostalu Zabrze
    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kitajcy w Mostostalu Zabrze
    Date: Thu, 15 Mar 2007 17:27:24 +0100

    > Do tego, że będzie można jeszcze taniej coś kupić. Podasz chociaż jeden
    > przykład jakiejś gospodarki, która upadła, bo ceny spadały?

    podam w skali mikro. Wyrzynający się cenami hndlarze jarzyn na bazarze
    doprowadzili do tego że zwinęli interesy bo nie opłacało się im pracować na
    zerowej marży. Został jeden który miał kilka różnych punktów w całym mieście
    i przetrwał tą wojnę. Na koniec podniósł ceny do poziomu wyższego niż na
    początku wojny po pierwsze aby odrobić straty po drugie dla tego że i tak
    kupujący nie mieli alternatywy. Stracili więc wszyscy. Temu który został
    spadły obroty bo miał drogo - po jakimś czasie walki też zamknął swój
    jarzyniak.

    W krótkim okresie były niskie ceny, potem wszystko szlag trafił. Mikro bo
    mikro ale autentyk. Budy na targu stoją do dziś do wynajęcia. Brak chętnych.

    Wolałbym aby ceny były wysokie a było mnie na nie stać.

    --
    Jackare