PracaGrupypl.praca.dyskusjeKierowca autobusu w Wielkiej Brytanii a znajomość języka › Re: Kierowca autobusu w Wielkiej Brytanii a znajomość języka
  • Data: 2006-08-03 07:35:52
    Temat: Re: Kierowca autobusu w Wielkiej Brytanii a znajomość języka
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, jeśli ma prawko, zna przepisy i słabo język polski to co stoi na
    > przeszkodzie?

    To, że nie zna topografii miasta, nie umie odpowiedziec pasażerowi, ze nie ma reszty
    do wydania za bilet, nie umie powiedziec, czy autobus jedzie kolo takiej albo takie
    ulicy, i czy w tamtej czesci miasta sie przesiadzie na inny autobus. A pasażerowie o
    to pytaja.
    Jakies 3 miesiące temu sytuacja, jaka opisuja o Polaku w UK zdarzyla mi sie w
    Krakowie w niedziele na linii 100.
    Kierowca wsiadl w autobus na pętli, i jechal po niewlasciwej trasie. Ja i inni
    pasazerowie zaczelismy do pytac co sie stalo, to sie zdziwil, ze nie tedy. Potem sie
    okazalo, ze dostał zastepstwo rano, a pracuje w innej części miasta i nei ma pojecia
    o trasie. Dorosly, doświadczony zawodowo kierowca MPK w Krakowie z wieloletnim
    stażem, tylko nie pojechal na zapoznanie trasy. Pojecia nie mam, jak nowy w Londynie
    Polak jest w stanie pracowac na autobusie miejskim czy taksówce.. pomijam juz stopień
    znajomości języka.

    Wojtek