PracaGrupypl.praca.dyskusje › KSIĘGOWA na gwałt :)

  • 1. Data: 2005-09-09 16:40:57
    Temat: KSIĘGOWA na gwałt :)
    Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl>

    Witam, w firmie w której pracuję potrzebna jest księgowa, na gwałt oznacza,
    że potrzebna jest od początku września a tu już dziewiąty :). Jeżeli
    ktokolwiek szuka pracy lub zna księgową/ego, która będzie samodzilelnie
    potrafiła poprowadzić księgowość to bardzo proszę dać znać i to jak
    najszybciej. Nie odpowiem na temat wysokości zarobków, bo to z szefem, ale
    mogę zapewnić, że firma jest świetna pod względem atmosfery i ludzi w niej
    pracujących. W sumie pracują u nas młodzi ludzie, ok. 30lat, firma ostatnio
    dość gwałtownie się rozwija co stwarza fajne perspektywy na przyszłość.
    Jeżeli ktokolwiek będzie miał ochotę wysłać CV oto mój adres e-mail:
    magnes(małpa)iksserwis.com.pl

    Pozdrawiam z nadzieją na nową koleżankę/kolegę bo nawał pracy nie pozwala
    spać :)

    AGA

  • 2. Data: 2005-09-09 17:06:53
    Temat: Re: KSIĘGOWA na gwałt :)
    Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    praca w pipidowie dolnym?. smiech a nie ogłoszenie

  • 3. Data: 2005-09-09 17:19:07
    Od: "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "aga" <n...@j...bezdomna.pl> napisał w wiadomości

    > pracujących. W sumie pracują u nas młodzi ludzie, ok. 30lat, firma
    > ostatnio
    > dość gwałtownie się rozwija co stwarza fajne perspektywy na przyszłość.

    Hmm. Nawet oferta pisana w tak niestandardowy sposób, nie może się obejść
    bez informacji o dynamicznym rozwoju i młodym zespole.

    pozdr
    AW

  • 4. Data: 2005-09-09 17:31:59
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 09-09-2005 o 19:19:07 AndrzejW <w...@c...gazeta.pl> napisał:

> [...]
    >
    > Hmm. Nawet oferta pisana w tak niestandardowy sposób, nie może się
    > obejść bez informacji o dynamicznym rozwoju i młodym zespole.

    nie napisali, że są wiodącym liderem.

  • 5. Data: 2005-09-09 17:42:13
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: aga [Fri, 9 Sep 2005 18:40:57 +0200]:

    > Witam, w firmie w której pracuję potrzebna jest księgowa,

    Poniewaz miasta nie podajesz, wnioskuje ze Warszawa? ;)

    Kira (ksiegowi ktorych znam wola byc do pracy, nie na gwalt)

  • 6. Data: 2005-09-09 18:15:50
    Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl>

    Wrocłąw oczywiście :)

  • 7. Data: 2005-09-09 18:18:05
    Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    > Wrocłąw oczywiście :)

    a ta rosnąca firma to LGe oczywiscie :L

  • 8. Data: 2005-09-09 18:21:51
    Od: "Aleksander Galicki" <c...@p...fm>

> [...]
    > dość gwałtownie się rozwija co stwarza fajne perspektywy na przyszłość.

    Gwaltownie rozwijajaca sie firma poszukuje na gwalt ksiegowej. Hmmm.. branza
    bdsm?

    A.

  • 9. Data: 2005-09-09 18:36:54
    Od: Michał <m...@g...pl>

    aga napisał(a):
> [...]
    > dość gwałtownie się rozwija co stwarza fajne perspektywy na przyszłość.

    Chyba poprzednia księgowa za bardzo się rozwinęła, już nie pasowała do
    zespołu młodych ludzi i psuła atmosferę :-P.

    A tak ogólnie zastanawiam się co się robi w firmach ze starszymi
    (powyżej 35 lat?) pracownikami jak już są, żeby nie odstraszali
    kandydatów? Może się ich po szafach chowa na kilka dni? ;-)

    Michał

  • 10. Data: 2005-09-09 18:47:48
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 09-09-2005 o 20:36:54 Michał <m...@g...pl> napisał:

> [...]
    > (powyżej 35 lat?) pracownikami jak już są, żeby nie odstraszali
    > kandydatów? Może się ich po szafach chowa na kilka dni? ;-)

    LOL, pytanie-perełka :) ciekawe, czy moderatorka prhn je przepuści :D