PracaGrupypl.praca.dyskusje › Junior Database Analyst - ile zaplacic

  • 1. Data: 2006-09-06 10:41:03
    Temat: Junior Database Analyst - ile zaplacic
    Od: "MiReK" <r...@a...pl>

    Ile takiej osobie zaplacic, ktora zajmuje sie praca w srodowisku MS
    SQL Server, nadzoruje
    aplikacjami pracujacymi w tym srodowisku, tworzy raporty, realizuje
    zlecenia bazodanowe, wspomaga
    Dzial Baz Danych, a takze ile takie osoby zarabiaja w Warszawie i poza
    nia. Thx

    M.

  • 2. Data: 2006-09-06 10:53:16
    Temat: Re: Junior Database Analyst - ile zaplacic
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    MiReK wrote:
> [...]
    > zlecenia bazodanowe, wspomaga
    > Dzial Baz Danych, a takze ile takie osoby zarabiaja w Warszawie i poza

    teoretycznie od najnizszej krajowej w nieskonczonosc. Praktycznie zalezy
    to od firmy, miejscowosci, czlowieka.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 3. Data: 2006-09-06 13:00:24
    Od: "Pioter" <p...@S...pw.edu.pl>

    Uzytkownik "MiReK" <r...@a...pl> napisal w wiadomosci
    .com
    > Ile takiej osobie zaplacic

    tyle za ile zgodzi sie pracowac osoba spelniajaca Twoje oczekiwania...

    pozdr
    pioter

  • 4. Data: 2006-09-06 20:27:45
    Od: " Ernest" <e...@g...pl>

    MiReK <r...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > zlecenia bazodanowe, wspomaga
    > Dzial Baz Danych, a takze ile takie osoby zarabiaja w Warszawie i poza

    Warszawa. Średniej wielkości firma (150 osob). To co tutaj plus prace
    administracyjne przy serwerze, jeden serwer MS SQL 2000 + serwery testowe.
    Zdany egzamin 070-228, 5 lat doświadczenia z MS SQL. Przy okazji kilka lat
    przy Sybase ASA, ASE. Skończona tylko szkoła średnia (matura)
    Praca 8 godzin dziennie.

    Pensja 6000zl brutto.

    Kolega w podobnej firmie, robi raporty, wyciąga dane na żądanie, zajmuje się
    kilkoma aplikacjami opartymi o MS SQL Server 2000 dostaje brutto 4500zl
    2 lata doświadczenia, bez egzaminu 70-228. Również bez studiów. Praca 8
    godzin. Ma nad sobą administratorów.

    Pozdrawiam
    E.

  • 5. Data: 2006-09-06 21:01:22
    Od: Biod <c...@o...pl>

    On Wed, 06 Sep 2006 12:53:16 +0200, Tomasz Kaczanowski
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    > teoretycznie od najnizszej krajowej w nieskonczonosc. Praktycznie zalezy
    > to od firmy, miejscowosci, czlowieka.

    Przecież napisano, że Warszawa. Jeśli nie masz nic konkretnego do
    napisania to po co próbujesz;P

  • 6. Data: 2006-09-06 22:18:06
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Ernest" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    > MiReK <r...@a...pl> napisał(a):
    <cut>

    > Pensja 6000zl brutto.

    <cut>
    > dostaje brutto 4500zl
    W koncu ktos sie wypowiedzial na temat zamiast pieprzyc trzy po trzy o
    nieskonczonosciach, czesciach samochodow i innych takich... Na takim samym
    stanowisku (MsSQL2000, kilka kilkusetmegowych bazek, cluster) pelna
    administracja, MCDBA, bralem 5000 brutto. Jakies 3 lata temu, ale
    podejrzewam, ze rynek specjalnie sie nie zmienil w tym zakresie. Dodatkowo
    wylapalem ze 4 szkolenia na koszt firmy, co tez mozna smialo doliczyc do
    pensji, wszystkie egzaminy na certa rowniez mialem sponsorowane, czyli
    spokojnie doszla mi jakas dycha extra.
    pozdr
    /p