PracaGrupypl.praca.dyskusjeJeszcze glupsze pytanie na rozmowie ;-) › Re: Jeszcze glupsze pytanie na rozmowie ;-)
  • Data: 2005-10-18 10:36:28
    Temat: Re: Jeszcze glupsze pytanie na rozmowie ;-)
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Krasoń wrote:
    > Tzn. głupotami są pytania o obsługe unixa ?
    > Zbyt proste czy zbyt trudne ?

    Dla kogoś kto pracuje/ował pod Linuksem/Uniksem
    nie ma problemu. Chodzi mi tylko o to, żeby
    wiedzieć do czego jakie polecenie służy
    (ls - wylistuj pliki, katalogi; tar - spakuj itd.).
    Ale pytanie już o szczegółowe parametry poleceń
    to imho porażka - w manie w kilka sekund można
    znaleźć.
    Druga sprawa, że pewnie im chodzi tylko o to czy
    dany człowiek kuma cokolwiek z Uniksów, a nie
    wytrzeszcza oczy na pytanie o polecenia. Jeśli
    ktoś zna nazwę polecenia, parametrów nie bardzo
    to i tak szybko sobie tego doszuka, nie ma tragedii.
    Acha, cały czas też myślę o stanowisku programisty,
    bo dla administratora to powinna być bułka z masłem.