PracaGrupypl.praca.szukana › Jestem Twoim przyszłym pracownikiem.

  • 1. Data: 2006-06-17 13:02:19
    Temat: Jestem Twoim przyszłym pracownikiem.
    Od: Krzysiek <o...@g...pl>

    Jestem mężczyzną z wykształceniem średnim dobrze znającym obsługę
    komputera.
    Szybko nabywam umiejętności w posługiwaniu się nowymi programami.
    Prawo jazdy kat. B.
    Kreatywność, koleżeńskość.
    Sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań.
    Staram się utrzymywać przyjacielskie kontakty z otoczeniem.
    Otwarty na nowości.
    Nie boję się pracy fizycznej.
    Niepalący.
    Mieszkam w Ostrowcu Świętokrzyskim.
    Praca na miejscu lub w okolicy mile widziana.
    Proszę o kontakt pod adresami: o...@g...pl || m...@w...pl

  • 2. Data: 2006-06-17 16:46:55
    Temat: Re: Jestem Twoim przyszłym pracownikiem.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Krzysiek napisał(a):

    > Jestem mężczyzną z wykształceniem średnim dobrze znającym obsługę
    > komputera.

    Moim zdaniem jestes spamerem...

    j.

    --