PracaGrupypl.praca.dyskusjeJeśli oszukał cię pracodawca.... › Re: Jeśli oszukał cię pracodawca....
    From: "Immona" <n...@z...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jeśli oszukał cię pracodawca....
    Date: Mon, 1 Nov 2004 16:53:02 +0100

    Użytkownik "b...@o...pl" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cm5i1b$rpe$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jeśli oszukał cię pracodawca, albo znasz kogoś kto został oszukany przez
    > swego pracodawcę a boi się o tym mówić, lub też nie jasne były zasady
    > rekrutacji.
    > Poinformuj innych o tym na naszej stronie.
    > Czas przerwać milczenie, inni mogą mieć ten sam kłopot co Ty.
    >
    > www.uwaga-pracodawca.prv.pl
    >
    > Wybaczcie za spam

    Hm. Widzialam juz przedtem. Mam kilka uwag.

    1) Slabo sie reklamujesz. 4 miesiace, w kazdym max 5-6 wpisow - malo na
    zinternetyzowana Polske. Juz na pl.praca.dyskusje jest wiecej skarg na
    miesiac. Albo nie docierasz z reklama do uzytkownika, albo cos na stronie
    zniecheca go do skorzystania z tej bazy danych. taka baza jest wartosciowa
    dla wyszukujacych bardziej niz piszacych - jak przez kilka miesiecy udalo
    sie opisac raptem kilkanascie firm, to strona jest malo atrakcyjna. Byles z
    ta inicjatywa na forum GW np.? dziennikarze GW czytaja to forum i jak
    zauwaza cos ciekawego, sa sklonni o tym napisac. Tylko musi to byc jeszcze
    przed taka reklama na tyle atrakcyjne, zeby byl to news. Z kilkunastoma
    wpisami nie jest. Ja, gdybym cos takiego robila, to bym np. co najmniej
    zebrala zle opinie z ppd i gw z ostatnich 2-3 lat i wpisala do bazy, ktora
    by wtedy miala kilkaset wpisow - byloby z czym zaczynac.

    2) Wpisujacy sie sa niezdyscyplinowani. W tytule powinny byc min. nazwa
    firmy i miasto. Znalazlam artykul, ktory byl komentarzem do innego artykulu.
    Jak tego bedzie wiecej w takim chaosie, utrudni to wyszukiwanie az do
    poziomu odebrania funkcjonalnosci.

    reasumujac, wyglada to tak, ze kiedys ktos jeszcze raz wpadnie na ten sam
    pomysl i zrobi to dobrze i wtedy bedzie to bardzo pozyteczne.

    I.