PracaGrupypl.praca.dyskusjeJako, że dawno nie pisałem.... › Re: Jako, że dawno nie pisałem....
    From: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jako, że dawno nie pisałem....
    Date: Tue, 20 Feb 2007 21:35:16 +0100

    Witam,

    W poście <erfcj5$cd6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    yale <N...@g...c
    om> m.in.
    napisał(a)::

    > Źle mnie zrozumiałeś, również uważam że nie trzeba mieć tytułu aby być
    > mądrym człowiekiem i dobrze pracować.
    > Ale jeśli twoje CV znajdzie się w gronie pozostałych mgr-ów to myślę że
    > hr-owcy nie omieszkają głupio skomentować tego zapisu. Być może jednak
    > dla (mądrego) szefa Twoje wyniki będą jakimś wyznacznikiem.

    Zastanowię się jeszcze nad tym.

    > Rozumiem :)
    > Ale i tak uważam, że nie powinno się mówić o swoich wadach lub
    > niedoskonałościach w CV.

    Po co mam marnować czas ludzi? Szanuję czyjąś pracę i w CV piszę prawdę, boe
    koloryzowania. Spotykałem się z opiniami ludzi, jacy to oni świetni byli
    według CV a po przyjeździe na rozmowę kwalifikacyjną okazywali się mało
    wartościowi. Może brnę w złą drogę, ale pisząc prawdę w CV mam nadzieję, że
    ktoś to dostrzeże, że również zauważam swoje braki, nie jestem doskonały
    jak każdy, ale i w żadnej pracy nikt nie jest od razu pełnowartościowym
    pracownikiem. Idąc do nowej pracy zawsze na początku się dużo uczysz, a
    dopiero później są z ciebie efekty.

    > Zgadza się. Maksymalnie 2 strony i to w uzasadnionych przypadkach. Ja ci
    > tylko napisałem że jak patrzyłem na tą rubrykę musiałem się wczytywać
    > dogłębnie w treść aby dowiedzieć się jakie są Twoje umiejętności.

    Postaram się jakoś to poprawić.

    > Sam mam problem w swoim CV w tym miejscu. Jako programista podzieliłem
    > je na kategorie: języki programowania, bazy danych, serwery i inne i
    > przy każdym wymieniłem co potrafię.

    O tak rozumiesz o czym mówię. Jasne można tak zrobić, tylko kto to będzie
    czytał? :)

    --
    Tomasz Motyliński
    Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie