PracaGrupypl.praca.dyskusjeJako, że dawno nie pisałem.... › Re: Jako, że dawno nie pisałem....
    From: yale <N...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jako, że dawno nie pisałem....
    Date: Tue, 20 Feb 2007 18:49:48 +0100

    > Na studia się nie wybieram, uwaząm takowe za stratę czasu (przynajmniej w
    > informatyce).

    Tu się nie zgadzam! Ale to nie miejsce i czas na dyskusje.

    > Jestem typowym praktykiem, jeśli coś mi jest potrzebne to się
    > tego nauczę, postaram się zrozumieć od podstaw, jeśli nie jest potrzebne to
    > po co zaśmiecać sobie tym głowę?

    Źle mnie zrozumiałeś, również uważam że nie trzeba mieć tytułu aby być
    mądrym człowiekiem i dobrze pracować.
    Ale jeśli twoje CV znajdzie się w gronie pozostałych mgr-ów to myślę że
    hr-owcy nie omieszkają głupio skomentować tego zapisu. Być może jednak
    dla (mądrego) szefa Twoje wyniki będą jakimś wyznacznikiem.

    > Nie będę udawał, że jestem poliglotą, angielski w szkole miałem, później to
    > już tylko dokumentacja. Znam ludzi, którzy naprawdę znają angielski i
    > podług nich to ja śmiało i bez skrępowania mogę powiedzieć, że ja nie
    > znam. :P

    Rozumiem :)
    Ale i tak uważam, że nie powinno się mówić o swoich wadach lub
    niedoskonałościach w CV.

    > No dawno nie pisałem CV, poprawie się.

    A to tego mnie akurat w technikum uczono jeszcze w 1997 roku :p

    > Pisanie CV na 8 stron bardzo szczegółowo też raczej nie ma sensu, podszedłem
    > do tematu tak, że CV ma dać jakiś zarys a nie pełne informacje. Te na
    > ewentualnej rozmowie, choć być może moje założenie były od podstaw błędne.
    > W jednej z tych firm, które wymieniłem dostało i się raz zadanie wyboru
    > pracowników do zespołu i znakomicie Pamiętam co mnie drażniło po
    > przeczytaniu kilkudziesięciu, błędów tych starałem się nie popełnić u
    > siebie.

    Zgadza się. Maksymalnie 2 strony i to w uzasadnionych przypadkach. Ja ci
    tylko napisałem że jak patrzyłem na tą rubrykę musiałem się wczytywać
    dogłębnie w treść aby dowiedzieć się jakie są Twoje umiejętności.
    Sam mam problem w swoim CV w tym miejscu. Jako programista podzieliłem
    je na kategorie: języki programowania, bazy danych, serwery i inne i
    przy każdym wymieniłem co potrafię.
    To tylko moje wolne przemyślenia więc niekoniecznie muszę ja mieć rację ;)