PracaGrupypl.praca.dyskusjeJako, że dawno nie pisałem.... › Re: Jako, że dawno nie pisałem....
    From: Tomek <t...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jako, że dawno nie pisałem....
    Date: Tue, 20 Feb 2007 08:05:54 +0100

    Tomasz Motyliński napisał(a):
    > ...CV, a i tak wystawiłem wersję "publiczną" to poużywajcie sobie i
    > wytknijcie mi błędy :) http://www.satfilm.net.pl/~motto77/

    polonistą nie jestem ale co mi się w oczy rzuciło, co mi się nie podoba
    w ty CV to:
    "średnie techniczne (drugi wynik w szkole)"
    ni rozumiem po co jest to o drugim wyniku w szkole, było to dość dawno a
    jak jest w szkole średniej wszyscy wiedzą, nie mówię że nie jesteś dobry
    w tym co robisz tylko dla osoby która cię nie zna, jak np ja, to raczej
    nie ma to rządnego znaczenia.

    "j. angielski w stopniu pozwalającym na zrozumienie dokumentacji
    oprogramowania i sprzętu komputerowego, w mowie i piśmie raczej słabo"

    jakoś by zmienił to raczej słabo, albo całkiem wywalił albo jakoś
    inaczej bym to napisał. Szczerze to nie wiem jak ale inaczej. :D

    "umiejętność obsługi i konfiguracji systemów z rodziny DOS, "

    to już raczej nie ma większego znaczenia a niepotrzebnie zaśmieca CV.

    "umiejętność programowania w wybranych językach skryptowych np. bash lub
    tcl oraz solidne podstawy z zakresu języków niższego poziomu np. Pascal,
    C++"

    raczej bym wymienił te języki skryptowe wszystkie jakie znasz, no chyba
    że jest ich naprawdę dużo ( >10 ) to te które najlepiej znasz. To
    "niższego poziomu" tez jakoś dziwnie brzmi. Można by se całkiem
    podarować i również wymienić te języki "niższego poziomu" z których
    masz solidne podstawy.

    "prawo jazdy kat ,,B" od listopada 1994 roku. "

    chyba sama informacja że masz prawo jazdy wystarczy, od kiedy to raczej
    nieważne bo mogłeś mieć a nie jeździć a jak kogoś to będzie interesować
    to zapyta jak się czujesz za kółkiem.

    "ogólnie pojęta informatyka "

    z tego co mnie uczyli pisać CV to w zainteresowaniach nie zamieszcza
    się tych rzeczy które są naszą pracą.

    To są tylko moje sugestie i uwagi które mi się rzuciły w oczy. Nie
    koniecznie muszą one być dobre. Co do listu motywacyjnego to już ci
    Immona napisała.