PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie studia? › Re: Jakie studia?
    From: "Greg" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jakie studia?
    Date: Sat, 2 Aug 2003 18:51:36 +0200

    "Zenek" w news:bgghbq$qud$1@julia.coi.pw.edu.pl napisał(a):

    > Niestety musze wrzucic lyzke dziegciu to
    > sloiczka z miodem.

    O to tutaj chodzi :-)

    > Polecam informatyke, ale to wszystko nie jest
    > tak proste jak moglo by sie wydawac

    Mnie to "mowisz"? ;-)

    > Domniemam, ze idziesz na uczelnie prywatna

    Powyzszy dylemat tyczy sie wlasnie szkoly prywatnej o uprawnieniach
    szkoly publicznej.

    > zbyt duzo sie nie nauczysz.

    No wlasnie... ale jak napisalem - wiecej nauczylem sie w prywatnej
    szkole policealnej, niz kolega na uniwersytecie.

    > Skoro wachasz sie miedzy informatyka a ochrona
    > srodowiska znaczy ze wielkim pasjonatem
    > informatyki nie jestes.

    Bingo :-) Lubie informatyke, ale nie jestem na jej punkcie zboczony.
    Choc bywalo, ze trudno bylo mi zasnac, gdy mialem cos do zaprogramowania
    ;-)

    > Reasumujac - polecam zdecydowanie dzienne studia

    To odpada.

    > na renomowanej panstwowej uczelni + praktyki
    > w liczacej sie na linku firmie.

    Wlasnie dzisiaj przegladalem strony Politechniki Slaskiej...
    zainteresowaly mnie dwa kierunki (Edukacja Techniczno-Informatyczna oraz
    Zarzadzanie i Inzynieria Produkcji), ktore maja kilka interesujacych
    mnie przedmiotow kierunkowych. Sa tez takie, ktore mnie nie ciesza, ale
    to mnie czeka na kazdym kierunku i w kazdej szkole.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/