PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie sa wasze przemyslenia na ostatnie wydarzenia? › Re: Jakie sa wasze przemyslenia na ostatnie wydarzenia?
  • From: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jakie sa wasze przemyslenia na ostatnie wydarzenia?
    Date: Sat, 19 Jan 2002 17:48:58 GMT

    On Sat, 19 Jan 2002 15:10:14 +0100, "Jacuo" <z...@p...onet.pl>
    wrote:

    [ciach...]
    >???? W wiekszosci naszych szkol niestety uczy sie caly czas rosyjskiego, a
    >nie angielskiego - z powodow finansowych.
    U mnie w miescie kroloje angielski lamany z niemieckim - nie wiem
    ktore podstawowki maja jeszcze rosyjski (sprawdze sobie mam znajoma w
    kuratorium). Z tego co wiem rusycystki sie przekwalifikowuja wlasnie
    na niemiecki (ale nie wiem jak im i tym idzie) albo ida na emerytury.
    >IMHO w Polsce potrzebna jest znajomosc - angielskiego, potem niemickiego,
    >potem isa jezyki typu - hiszpanski, wloski, francuski, rosyjski.
    Mam wrazenie ze jest to raczej twoja prywatna lista przebojow
    jezykowych (skad hiszpanski?) pod wzgledem przydatnosci kroluje
    angielski, niemiecki i wlasnie rosyjski. Dlaczego? Najpierw przypomnij
    sobie jakie jezyki moga byc ci potrzebne w pracy a nastepnie sprawdz
    do jakich krajow Polacy wyjezdzaja najczesciej.
    >W szkolach powinien byc nauczany angielski+jeden z pozostalych jezykow
    >Nie widze zadnego powodu, aby rosyjski mial jakies wieksze znaczenie.
    Ja nie widze zeby powodu zeby jakies polityczne powody zaciemnialy mi
    znaczenie praktyczne poslugiwania sie tym czy innym jezykiem obcym.
    Ruskich mozemy nie lubic ale interesy z nimi warto (nalezy) robic.
    Dzieki temu i my i oni bedziemy za co kupic papu.

    Pzdr
    Limfo