PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki kontakt sie sprawdza telefon czy e-mail? › Re: Jaki kontakt sie sprawdza telefon czy e-mail?
    From: "Durante" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaki kontakt sie sprawdza telefon czy e-mail?
    Date: 11 Oct 2006 07:15:06 -0700

    MB napisał(a):

    > Pytanie moje brzmi. Jak w Waszej praktyce to wygląda. Potencjalni
    > pracodawcy kontaktują się z Wami e-mailem czy telefonem?

    W moim przypadku zdecydowana wiekszosc pracodawcow najpierw dzownila.
    Na te kilkanascie Cv ktore wyslalem wlasciwie tylko jedna firma
    zareagowala emailem.

    Teoretycznie po to sie email podaje, aby moc sie za jego pomoca
    kontaktowac, aczkolwiek ja preferuje jednak telefon.

    I nie masz chyba czym sie martwic, ze czasem wylaczasz telefon. Jezeli
    firma jest powazna, to zadzwoni pozniej. A jezeli nie jest, to nie
    warto w takiej pracowac :D