PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki czas na odpowiedź › Re: Jaki czas na odpowiedź
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaki czas na odpowiedź
    Date: Fri, 24 Nov 2006 11:30:00 +0000 (UTC)

    Dnia 24 Nov 2006 11:51:53 +0100, t...@p...onet.pl <t...@p...onet.pl>
    w <5...@n...onet.pl> napisał:

    > Wiesz - następnym razem będe mądrzejszy - ale ciekawe ilu ludzi na 10 po takiej
    > rozmowie biegałoby do prawnika albo zaczęło wertować ustawy itp. "Niestety"

    Zapewne bardzo niewielu. Ja się zainteresowałem kodeksem pracy w
    momencie, gdy wmojej poprzedniej robocie był ciężki syf, chciałem
    sprawdzić, co mi tak na prawdę mogą, okazało się, że nie za dużo.

    A ta niewielość osób potwierdza tylko to co gdzieś ułsyszałem:
    przeciętny człowiek to idiota, a połowa jest jeszcze głupsza.

    > obniżano mi pensję po raz pierwszy w mojej karierze dlatego jakoś nie wnikałem
    > w ustawową formę przbiegu takiej operacji. Ale z tego co przeczytałem tu na

    W końcu to twoje pieniądze, i nikt oprócz ciebie nie bedize o nie dbał.

    > forum wynika, że jest ta obniżka wykonana niezgodnie z prawem i ten aneks jest
    > nieważny. Zatem jak będe odchodził z firmy dobrowolnie to może się pokuszę o
    > oddanie sprawy do prawnika by odzyskać utracone pobory

    Pogadaj z jakimś związkowym, oni mogą być szczególnie cięci na
    cośtakiego.
    Wszystko zależy od tego, jakie sformułowania zostały użyte na papierku.

    ja czyli jakub
    Revoke.