PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaka różnica między 1/4 a cały etat

  • 11. Data: 2005-07-28 09:23:50
    Temat: Re: Jaka różnica między 1/4 a cały etat
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    news:dca7s5$s91$1@news.onet.pl...
    [...]
    > Ktoś może woleć dostawać do łapy 2000 bez ubezpieczenia, niż 1300 i mieć
    > składki w Zusie. To jest właśnie ta sytuacja.

    Dokładnie. Ja wolałbym być rypany w tyłek przez pracowawcę w zamian
    za 30% mojej pensji niż przez ZUS dopłacając jeszcze do tego rypania.

    MS

  • 12. Data: 2005-07-28 20:32:30
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    vertret w news:dc9vvq$coo$1@news.onet.pl napisał(a):

    > olać takiego sk*** i złozyć wypowiedzenie.

    Wypowiedzenie przy pracy na czarno? ;-) Wiem, wiem... tak się tylko śmieję
    :-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 13. Data: 2005-07-29 14:08:30
    Od: "Jan Kowalski" <p...@N...gazeta.pl>

    ciach[]..
    praca na czarno ;
    wszystko dobrze jak zdrowie dopisuje ,lecz w innym przypadku to klapa...
    a co do emerytury to kawal czasu , lecz warto o tym myslec pracujac na czarno
    5 lat masz wplecy 5 lat , chyba ze zarabiasz 5 000 pln to masz z czego
    odlozyc.

    Jestem ciekaw co to za praca ?

    pozdrawiam
    rafal

  • 14. Data: 2005-07-30 17:54:16
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    Przy zatrudnieniu na niepełny wymiar czasu pracy traci się prawo do zasiłku
    dla bezrobotnych. Można tylko sie zarejestrować bez prawa do zasiłku.
    Pozdrawiam
    Bogdan

  • 15. Data: 2005-07-30 19:26:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Bogdan napisał(a):
    > Witam
    > Przy zatrudnieniu na niepełny wymiar czasu pracy traci się prawo do zasiłku
    > dla bezrobotnych. Można tylko sie zarejestrować bez prawa do zasiłku.

    Moim zdaniem nie masz racji, do otrzymania zasiłku wymagane jest
    tylko osiąganie w odpowiednim okresie wynagrodzenia (i ponoszenia
    związanych z tym składek ZUS) w ustawowej minimalnej wysokości.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 16. Data: 2005-07-31 19:00:02
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > osiąganie w odpowiednim okresie wynagrodzenia (i ponoszenia związanych z
    > tym składek ZUS) w ustawowej minimalnej wysokości.

    tak zgadza się ale często pracodawcy łączą zatrudnienie na niepełny etat i
    kwote od jakiej jesteśmy ubezpieczeni również zaniżaja. tzn poniżej
    minimalnej ustawowj. Dzieki temu obniżają koszty.
    Pozdrawiam
    Bogdan