PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaka pesja dla Panie prowadzacej dom

  • 1. Data: 2002-04-18 07:50:25
    Temat: Jaka pesja dla Panie prowadzacej dom
    Od: "Anna" <p...@r...com.pl>

    Witam,
    mam pytanie jak wycenic prace pani ktora zajmuje sie domem.
    Moze ktos ma doswiadczenia lub wie jakie sa realia na rynku.

    --
    pozdrawiam
    Ania

  • 2. Data: 2002-04-21 04:25:26
    Temat: Re: Jaka pesja dla Panie prowadzacej dom
    Od: "Juliusz" <j...@f...pl>

    "Anna" <p...@r...com.pl> wrote in message
    > Witam,
    > mam pytanie jak wycenic prace pani ktora zajmuje sie domem.
    > Moze ktos ma doswiadczenia lub wie jakie sa realia na rynku.

    Ja place sprataczce 6zl za godzine. Sama tyle chciala wiec sie zgodzilem.
    Myje naczynia, pastuje podlogi, sprzata, podlewa, scieli lozka, grabi
    tarasy, czysci grila, czysci sprzety, lazienki. Ja stawki nie negocjowalem,
    sama tyle chciala. Chyba to tanio jak na polke. Ukrainka u kolegi bierze
    4zl/h ale ja nie chce ruchali, bo strach.

    Juliusz

  • 3. Data: 2002-04-30 13:27:38
    Od: "Piotr Boguslawski" <p...@a...pl>

    > Witam,
    > mam pytanie jak wycenic prace pani ktora zajmuje sie domem.
    > Moze ktos ma doswiadczenia lub wie jakie sa realia na rynku.

    Ja place 500PLN miesiecznie netto (czyli na reke).
    Pani przychodzi codziennie na kilka godzin. Przyprowadza
    dzieci ze szkoly, robi obiad, codziennie sprzata, a raz tydzien
    robi bardziej dokladne porzadki. Pieli ogrod. Odwozi dzieci na
    rozne zajecia.

    Na godziny to bedzie gdzies 20x4 = 80 = 500/80 = 6,25

    Okolice Warszawy.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2002-04-30 17:18:37
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    Piotr Boguslawski napisał(a):

> [...]
    > rozne zajecia.
    >
    > Na godziny to bedzie gdzies 20x4 = 80 = 500/80 = 6,25

    To nieźle wykorzystujesz tą panią. Jakieś 600 zł powinna dostać za samo
    przyprowadzanie dzieci ze szkoły i posiedzenie z nimi paru godzin.

    --
    Kaja

  • 5. Data: 2002-04-30 19:14:53
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <3...@f...pl> Kaja napisał(a):

    > To nieźle wykorzystujesz tą panią. Jakieś 600 zł powinna dostać za samo
    > przyprowadzanie dzieci ze szkoły i posiedzenie z nimi paru godzin.

    Widzisz, to nie jest tak, że to ON ją wykorzystuje, raczej to ONA daje się mu
    wykorzystywać. I rozwiązaniem tego problemu nie jest nakłanianie go do płacenia
    więcej (nie da rady, musiałby być idiotą albo człowiekiem o wieeeeeelkim,
    altruistycznym sercu), tylko namówienie tej pani (i innych jej podobnych) do
    żądania większych kwot.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 6. Data: 2002-04-30 23:01:13
    Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl>

    Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

    > To nieźle wykorzystujesz tą panią. Jakieś 600 zł powinna dostać za
    samo
    > przyprowadzanie dzieci ze szkoły i posiedzenie z nimi paru godzin.

    Kaja skończ pitolić. Czyl;i za przyjście na 4 godziny dziennie,
    odprowadzenie dzieci i wypielenie ogródka powinna dostać pewnie średnią
    krajową, a matka tychże dzieci pewnie powinna się puszczać, żeby na to
    wszystko starczyło.

    Kaju - idź może wreszcie do pracy, doceń, że pieniądze ogólnie z nieba
    nie spadają i potem pogadamy - jak trochę zmądrzejesz, czego ci życzę,
    aczkolwiek przestałam w to wierzyć.

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 7. Data: 2002-05-01 01:47:52
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    Samotnik napisał(a):

> [...]
    > altruistycznym sercu), tylko namówienie tej pani (i innych jej podobnych) do

    Też to tak widzę, a pisać wprost, że ta pani jest głupia, to mi nie bardzo
    wypadało.

    Kaja

  • 8. Data: 2002-05-01 04:04:12
    Od: "Juliusz" <j...@f...pl>

    "Kaja" <f...@f...pl> wrote in message

    > To nieźle wykorzystujesz tą panią. Jakieś 600 zł powinna dostać za samo
    > przyprowadzanie dzieci ze szkoły i posiedzenie z nimi paru godzin.

    Dzieci do szkoly to wozi taksowkarz. Klasa nieliczna wiec sie wszycy
    mieszcza. Przywozi i odwozi za 150zl/miesiac od glowy. Ma ich czterech to
    dodatkowe 700zl(odliczajac paliwo) za przejechanie 7km dziennie. Tak wiec
    600zl jest kwota absurdalna. Jak ten nie moze czasami przyjechac to dyrektor
    szkoly osobiscie nadzoruje z kim wsiadaja.
    Ja juz pisalem, ze place 6zl za godzine sprataczce, bo tyle chciala
    (Trojmiasto), a ruchalki chca 4zl ale strach zatrudniac.
    Codziennie to kobieta nie nie przychodzi ale ma sasiadow tez do zalatwienia
    wiec chyba sie to jakos oplaca.

    A ty ile placisz swojej sprzataczce ?

    Juliusz

  • 9. Data: 2002-05-01 07:24:51
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Kaja <f...@f...pl> wrote:

    > To nieźle wykorzystujesz tą panią. Jakieś 600 zł powinna dostać za samo
    > przyprowadzanie dzieci ze szkoły i posiedzenie z nimi paru godzin.

    hmmm.
    pol etatu (4 godziny przez 20 dni) za 500 PLN (netto)
    to ZNACZNIE wiecej niz minimalna placa w gospodarce.
    zatem imho to bardzo duzo.
    2 lata temu (a wiec przez ten czas zarobki nieznacznie tylko wzrosly)
    placilem 900 miesiecznie za opieke nad dzieckiem przez 9 godzin dziennie.
    W Warszawie. I bylo to sporo (ale bardzo lublilismy nianie - zaczynala
    od 750 [kwota umowna - na tyle i my i ona sie zgodzilismy] - zrobilismy
    jej podwyze bo mamy wielkie altruistyczne serca).

    pozdrawiam

    romekk

  • 10. Data: 2002-05-01 08:04:05
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <aao583$p4n$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl> Roman Kubik napisał(a):
> [...]
    > od 750 [kwota umowna - na tyle i my i ona sie zgodzilismy] - zrobilismy
    > jej podwyze bo mamy wielkie altruistyczne serca).

    ;)