PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaką mam szansę ?

  • 1. Data: 2004-03-09 19:47:28
    Temat: Jaką mam szansę ?
    Od: "bergers" <b...@p...onet.pl>

    Czy dla potencjalnego pracodawcy z warszawy ma znaczenie że osoba ubjegająca
    się o pracę u niego, w obecnej chwili niemieszka jeszcze w Warszawie ale ma
    zamiar się przeprowadzić do warszawy z chwilą zatrudnienia. Pytam bo mam zamiar
    przenieść się do warszawy ale najpierw chciałbym zanależć pracę.
    Z wykształcenia jestem księgowym i posiadam 5 letni staż pracy w księgowości
    dużej firmie produkcyjnej. Za informację z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2004-03-09 22:33:57
    Temat: Re: Jaką mam szansę ?
    Od: neco <h...@-...poprostu.net>

    Dnia 2004-03-09 20:47, Użytkownik bergers napisał:
> [...]
    > Z wykształcenia jestem księgowym i posiadam 5 letni staż pracy w księgowości
    > dużej firmie produkcyjnej. Za informację z góry dziękuję.

    A to już zależy od widzimisię pracodawcy. Wielu ludzi tak robi, więc
    sądzę, że dla wielu pracodawców nie ma to zbyt dużego znaczenia.
    Ale sądzę, że do tego trzeba spełnić pewne warunki, tzn. np. nie szukać
    mieszkania przez 2 lata tylko powiedzieć, że możesz zacząć za 2
    tygodnie- i stawać na uszach potem żeby znaleść lokum. Jak masz rodzinę
    to warto chyba powiedzieć, że przez pierwsze miesiące nie będziesz jej
    sciągał za sobą, bo będziesz chciał się "wdrożyć"..itp..