PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak upupic pracodawce (bylego)? › Re: Jak upupic pracodawce (bylego)?
  • Data: 2003-04-30 10:36:51
    Temat: Re: Jak upupic pracodawce (bylego)?
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Daj sobie zdecydowanie siana. Zajmij się swoimi sprawami, to paskudna
    rzecz
    > składać donosy na ludzi, którzy tak naprawdę nie zrobili ci żadnej
    >krzywdy.

    To bardzo zle podjescie, przez ludzi ktorzy uwazaja jak ty mamy w tym kraju
    taki syf jak mamy. Prawda jest taka ze wszelka niekompetencje zwlaszcza w
    urzedach powinno sie plemic.
    Podciagajac twoja ideologie do innych sytuacji, to moglbym powiedziec:
    po co mam dzwonic na plicje kiedy widze jak za oknem huligani rozwalaja
    samochody, przeciez to nie moja sprawa...