PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak uciec od ZUSu? › Re: Jak uciec od ZUSu?
  • Data: 2007-04-19 07:51:24
    Temat: Re: Jak uciec od ZUSu?
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oj, nie chwal dnia przed zachodem słońca. Nie obawiasz się skutków
    > niedawnych uregulowań prawnych dotyczących samozatrudnienia?
    > Pytam poważnie. Ja się czasem budzę zlany zimnym potem, bo przecież mam,
    > ze względów czysto technicznych, maila w domenie jednego ze swoich
    > klientów, chociaż w ich biurze bywam raz w miesiącu. Ale cholera wie co
    > tym deb..., znaczy chciałem powiedzieć rządzącym, do głowy przyjdzie.

    obawiam się. To co można zrobić teraz to torzyć takie dokumenty aby
    wskazywać na to że samozatrudnienie nie jest samozatrudnieniem.
    Dopóki nie pojawią się publikacje orzecznictwa sądów w ty zakresie wszystko
    to będzie się odbywac na zasadzie "chyba" i "wydaje mi się", ale trzeba
    sobie jakoś radzić :)
    --
    Jackare