PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z urlopem?? › Re: Jak to jest z urlopem??
    From: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak to jest z urlopem??
    Date: Sat, 24 Jun 2006 16:25:02 +0200

    Danny napaskudził na ekranie:
    > Mam pytanie bo troche sie pogubilem.
    > Pracuje od 4 miesiecy w firmie w ktorej przyznano mi 14 dni urlopowych (na
    > rok przysluguje mi 21 dni). I teraz tak sie zlozylo ze zmieniam prace

    21 dni? A skąd taki wymiar? Jest albo 20 albo 26. Fakt niektóre zawody są
    uprzywilejowane i mają więcej.

    > wykorzystam tych 12 dni pozostalych to mi przepadna za nic. Wnowej firmie
    > nie beda sie liczyc. Jak to dokaldnie jest??

    Urlop powinieneś mieć udzielony proporcjonalnie w stosunku do okresu trwania
    umowy. Czyli za 4 miesiące powinieneś mieć odpowiednio 7 (przy 20 dniach na
    rok) lub 9 (przy 26 dniach na rok) dni urlopu. Liczone (26/12)*4 mies |
    (20/12)*4mies.
    Za niewykorzystaną cześć powinieneś dostać ekwiwalnet - czyli za 5 lub 7
    dni.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)