PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z programista? › Re: Jak to jest z programista?
    From: "Sebol" <l...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak to jest z programista?
    Date: Sun, 21 Apr 2002 19:09:44 +0200

    Użytkownik "Paweł" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:a9u0qp$nh7$1@news.tpi.pl...

    > Jestem studentem pierwszego roku informatyki. Z matmy ktora jest na
    studiach
    > jestem taki sobie, ale raczej slabo mi ona wchodzi do glowy. Natomiast
    jesli
    > chodzi o programowanie (na razie mamy Turbo Pascala, a wczesniej wstep do
    > algorytmizacji, sam natomiast ucze sie PHP ) jestem bardzo dobry. Powiem
    > wiecej bardzo mi sie to podoba i lubie to. Dlatego chcialbym zostac
    > programista. Chcialem sie wlasnie dowiedziec, czy mam szanse byc dobrym
    > programista jesli jestem taki sobie z matmy?

    masz spora szanse. Z moich doswiadczen wynika ze 90% ludzi oblewa z matmy i
    IMO nie jest to normalna sytuacja. Na naszych uczelniach standardowo wbijaja
    do glowy troche za duzo cudow tak wiec o ile zdasz to powinno wystarczec.
    Wazniejsze jest to aby po skonczonym egazaminie faktycznie cokolwiek w
    glowie zostalo. Nie jest najwazniejsze jakie masz oceny z czysto
    informatycznych przedmiotow jak jezyki progamowania (c++/php/sql) ale raczej
    z inform-matematycznych bo to one sa trudne na samodzielnej nauki a czesto
    odrozniaja klepacza pospolitego od informatyka pelna geba. Tak wiec sieci
    neuronowe, alg genetyczne, teoria kompilacji i metody translacji,
    kryptografia to wszystko pozwala poznac pewne zaawansowane techniki ktore
    dla Pana Wladka speca od CGI to po prostu kosmos.

    > Bo jesli nie, albo moglbym byc tylko przecietny, to wybiore inna sciezke
    > kariery.

    heh sciezka kariery? optymista :). Powiem to tak - jak bedziesz dobry to
    moze dostaniesz jakas robote.

    --
    l...@s...pl