PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak szukac pracy przez internet ?(Informatycy) › Re: Jak szukac pracy przez internet ?(Informatycy)
  • Data: 2005-01-26 20:39:03
    Temat: Re: Jak szukac pracy przez internet ?(Informatycy)
    Od: Mikin <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pe.Ka napisał(a):
    > From: [SimOne] - 2005-01-26 18:58:

    > Nie uważasz, że to dziwne pytanie z klawiatury osoby mieniącej się
    > informatykiem ?

    mozna zadzownic do informacji i poprosic o liste numerow telefonow firm
    informatcyznych, pozniej zadzownic pod podane numery i zapytac o strone
    internetowa, nastepnie wejsc na strone znalezc link - kontakt i wysalc
    maila czy sa oferty pracy:)
    chyba najprostszy sposob, jezlei ktos zna prostszy bardzo prosze o info:)