PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się z tego wykręcić? ( skierowanie do sanatorium od ZUS ) › Re: Jak się z tego wykręcić? (=?ISO-8859-2?Q?skierowanie_do_sanatorium_od_ZUS_=29?=
    From: odk <o...@d...pg.gda.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak się z tego wykręcić?
    (=?ISO-8859-2?Q?skierowanie_do_sanatorium_od_ZUS_=29?=
    Date: Thu, 20 Jan 2011 10:16:55 +0100

    W dniu 2011-01-19 20:39, Tomaszek pisze:

    > Doprawdy nie rozumiem dlaczego nie da tego naprawdę potrzebującym?!?
    > Jaki mają w tym interes, żeby marnować pieniądze?

    To jest zapobieganie dalszemu rozwojowi problemu. Taniej jest doleczyć
    pacjenta niż za dwa lata płacić mu rentę. Jeżeli stan się kiedyś
    rozwinie to zus będzie miał podstawę do nieprzyznania renty, bo pacjent
    odmówił leczenia. Bieżących konsekwencji bym się nie spodziewał, raczej
    długoterminowe tylko.

    --
    Michał Marek Gryko czasem zwany Odkurzaczem.