PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak odzyskac podatek po pracy w Angli?? › Re: Jak odzyskac podatek po pracy w Angli??
  • Data: 2002-10-07 16:33:52
    Temat: Re: Jak odzyskac podatek po pracy w Angli??
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo prosto. Wypelniasz po zakonczeniu roku podatkowego (na poczatku
    > kwietnia) kilka formularzy i po paru miesiacach odbierasz czek albo
    > dostajesz przelew na konto.
    > Najlepiej zadzwon do Urzedu Skarbowego i popros o wyslanie potrzebnych
    > dokumentow.
    > Jak cos to wal na priva.

    Jesli dobrze zrozumialem [bo dla Ciebie to pewnie jest oczywiste]
    mam sie udac do odpowiedniego urzedu w Angli i tam wypelnic te dokumenty?
    A jak potem w Polsce wyglada rozliczenie z naszym urzedem skarbowym???

    Pytam sie o takie szczegoly bo to dla znajomej ktora wlasnie pojechala
    pierwszy raz i nie ma o tym bladego pojecia.

    pozdrawiam
    Xyloo