PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak często zmieniacie pracę? › Re: Jak często zmieniacie pracę?
    From: panna_tt <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak często zmieniacie pracę?
    Date: Fri, 26 Oct 2007 11:58:41 +0200

    MIchał pisze:
    > Jestem świeżo po studiach technicznych. Zatrudniłem się jako programista
    > Java na średnich warunkach. Decyzję o zatrudnieniu podjęłem bardzo
    > szybko gdyż pojawiła się ku temu okazja. Jestem elektronikiem i pracę
    > jako programista traktuję jako zdobycie doświadczenia w międzynarodowej
    > środowisku. Jednak firma nie zapewnia mi żadnych kursów i szkoleń z
    > czego nie jestem zadowolony. Chciałbym po dwóch miesiącach zmienić
    > pracę. Czy taka szybka zmiana może być źle postrzegana przez pracodawców?
    > Pozdrawiam, Michał

    Ja właśnie zmieniłam pracę po 2 miesiącach. Z kilku powodów.
    Pracodawca zlecił mi zadanie dużo poniżej moich kwalifikacji, wycofał
    się co prawda po moich protestach, ale straciłam do niego zaufanie.
    Kolejne zadania to również nie było to co obiecywał na rozmowie
    kwalifikacyjnej, stosował przestarzałe technologie i wyglądało na to, że
    ma w mojej specjalizacji jeszcze mniejsze doświadczenie niż ja, co
    właściwie przekreślało szanse, że ta firma dostanie zlecenia na jakieś
    ciekawe projekty. Okazało się także, że płaci 30% mniej niż mi
    zaproponowali w pierwszej lepszej firmie, do której poszłam potem na
    rozmowę.
    Nowy pracodawca pytał się dlaczego chce zmienić pracę, to powiedziałam o
    przestarzałych technologiach w poprzedniej firmie i że tamta firma
    dopiero zaczyna w tej specjalności a ja szukam stabilnej firmy z
    doświadczeniem, co jeszcze go miło połechtało :)