PracaGrupypl.praca.dyskusjejak myślicie › Re: Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [
    Date: Sat, 22 Oct 2005 14:29:17 +0200

    Użytkownik "nbs" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:djd7ni$e8f$1@inews.gazeta.pl...

    > Prosze, unikaj takich sformulowan bo jeszcze ktos podejrzy i Rydzykowi
    > doniesie. ;-)

    Czemu unikac, skoro wiadomo, ze to na tym glownie polega, a znakomita
    wiekszosc osob bedacych w masonerii owa mityczna ideologie, ktora Rydzyk tak
    bardzo lubi straszyc, traktuje bynajmniej nie z takim zaangazowaniem, jakie
    Rydzyk glosi.

    BTW znam z praktyki pewna inicjatywe "lożową", nie majaca akurat nic
    wspolnego z masoneria. Grupa osob, glownie studentow, zebrawszy sie
    postanowila pobawic sie w loze i udzielac sobie wzajemnej pomocy niezaleznie
    od osobistych sympatii. Kazdy wypisal, czego by potrzebowal (glownie byly to
    sprawy dotyczace ciekawych praktyk, zdobycia po nizszej cenie jakiegos
    sprzetu lub dostepu do legalnej wersji jakiegos softu, szukania mieszkania,
    dorywczego zarobku, ot, zwykle problemy studenckie) i kazdy dostal pelna
    liste i mial uruchomic cala swoja wiedze i znajomosci, zeby jak najwiecej
    pomoc kolegom. Na kolejnych spotkaniach opisywano, co kto zrobil i jak i
    wychwalano dobroczyncow :) i oczywiscie na podstawie zaslug nadawano
    humorystycznie traktowane tytuly. Korzysci, jakie odniesli z tego wszyscy
    czlonkowie grupy, byly niezwykle w porownaniu do prostoty i malego zasiegu
    tej inicjatywy. Na szczescie po studiach sie rozjechali - bo mogliby potem
    wpasc na pomysl opanowywania swiata ;). Przelomowym pomyslem bylo to, ze
    zdecydowali sie podzielic sie ze soba szczegolowo tym, czego potrzebuja, w
    wiekszej grupie niz najblizsi znajomi, ktorych nie jest glupio poprosic o
    pomoc.

    I.