PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Ja i moje poszukiwanie pracy › Re: Ja i moje poszukiwanie pracy
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ja i moje poszukiwanie pracy
    Date: Thu, 3 Jul 2008 23:35:34 +0200

    W wiadomości news:g4jftk$2so9$1@opal.icpnet.pl Any User <u...@a...pl>
    pisze:

    > A jaka jest ta szersza perspektywa? No przedstaw wady tego, że więcej
    > ludzi znajdzie pracę.
    Mówiłem ci, że wąsko postrzegasz.
    Należy budować właściwą (zrównoważoną i stabilną) hierarchę zatrudnienia, co
    oznacza z kolei tworzenie skalowalnej struktury potrzeb rynku pracy.
    Jeśli gdzieś pozostanie luka, to zostanie szybko zapełniona przez element
    napływowy, natura nie znosi próżni. Niby nic złego, ale bardzo trudno sie od
    tego uwolnić. No kraju naszego nigdzie raczej nie przeniesiemy.
    Dużo by gadać o tym, nie tu czas i miejsce, ale mam nadzieję, że czaisz
    bazę.

    > Dobra, weźmy więc standardowego gościa, co skończył właśnie informatykę na
    > państwowej uczelni i na ostatnich 2 latach studiów robił jako cieć
    > informatyczny (tonery itp.). Teraz szuka sobie lepszej pracy. Ile powinien
    > dostawać (poza Warszawą)?
    Tyle, żeby zapewnić sobie dach nad głową w miejscu pracy (również w
    Warszawie, cóż to za ewenement niby), żarcie, ubranie, leki, dostęp do usług
    medycznych i dóbr kultury, jakieś tam oszczędności na nieprzewidziane
    wypadki losowe i czarną godzinę oraz perspektywę wzrostu wynagrodzenia jeśli
    będzie chciał mieć rodzinę a może i się rozmnożyć.
    O tym tez pisałem nie jeden raz.

    > 1. Czyli wg Ciebie wątkoczyńca również jest pojebany?
    Dobra, złagodźmy terminologię.
    Po prostu postępuje niespecjalnie sensownie.
    Jego sprawa.

    > 2. Znam wielu całkiem normalnych ludzi
    Tak, tak, oczywiście...

    --