PracaGrupypl.praca.dyskusjeJAK SIĘ PRACUJE W PLUSGSM › Re: JAK SIĘ PRACUJE W PLUSGSM - PO ROZMOWIE
    From: "Olaf" <o...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: JAK SIĘ PRACUJE W PLUSGSM - PO ROZMOWIE
    Date: Thu, 4 Sep 2003 15:09:35 +0100

    Użytkownik "dklog" <d...@m...com> napisał w wiadomości
    news:bivsi6$o0i$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > czekają
    >
    > Na kolejnych zacznie się rekrutacja do Szkoły Aktorskiej: trzeba
    będzie
    > improwizować jakieś scenki, niewykluczone że rekrutujący posadzą Cię przy
    > telefonie i będą "dzwonić" zza ściany udając rozjuszonego klienta PlusGSM.

    > Rekrutujący będą się przede wszystkim świetnie bawić kosztem
    > kandydatów. Jeśli Cię odrzucą, przez kilka dni nie będziesz mógł ze wstydu
    > spojrzeć w lustro. Taki niesmak pozostaje.

    > się

> [...]

    Byłem kiedyś na takiej rozmowie w Polkomtelu (dokładnie na dwóch). Naprawdę
    odniosłem nieprzyjemne wrażenia ale kto powiedział że będzie łatwo? Ponieważ
    merytorycznie byłem nie do zagięcia próbowano ze mnie zrobić idiotę w inny
    sposób. Na jednym ze spotkań przez niemal godzinę 3 osoby na zmianę i we
    wszelkie możliwe sposoby pytały się mnie, dlaczego chciałbym pracować
    właśnie w POLKOMTELU. Rozbrajające... Oczywiście na wszystkie pytania
    odpowiadałem z dentystycznym uśmiechem. Najzwyczajniej próbowano mnie zrobić
    w 'balona'. W pewnym momencie padł nawet szyderczy tekst mniej więcej takiej
    treści:'Proszę popuścić nieco więcej wodze fantazji w swoich wypowiedziach'.
    Pomimo tego, że osobom przeprowadzającym rozmowę nie udało się mnie
    wyprowadzić z równowagi ani zrobić ze mnie głupka na zakończenie
    usłyszałem:'Niech Pan sobie nie myśli że jest cwańszy od nas. Jest tu nas
    troje, jesteśmy starsi i bogatsi w doświadczenie'. Wyszedłem wymaglowany ale
    z uśmiechem. Po przeanalizowaniu całego przebiegu rozmowy doszedłem do
    wniosku że stanowisko jest już zarezerwowane dla jakiegoś 'znajomka' i
    chciano się mnie pozbyć lub też był to pewnego rodzaju test na tężyznę
    emocjonalną. Podsumowując: kompletny brak profesjonalizmu, można mnie było
    spławić w o wiele bardziej elegancki sposób.

    Pozdrawiam

    Olaf