PracaGrupypl.praca.dyskusje › Inzynieria ruchu czy eksploatacja i utrzymanie pojazdow?

  • 1. Data: 2003-04-05 13:20:15
    Temat: Inzynieria ruchu czy eksploatacja i utrzymanie pojazdow?
    Od: "Adam Miauczynski" <m...@i...pl>

    Jestem studentem II roku Wydzialu Transportu Politechniki Slaskiej w
    Gliwicach. Do konca kwietnia musze zdecydowac sie jaka specjalnosc wybiore.
    W rachube wchodza dwie: eksploatacja i utrzymanie pojazdow samochodowych lub
    inzynieria ruchu. Moze czytaja grupe absolwenci w/w wydzialu lub kierunku i
    mogliby mi pomoc podjac decyzje? Chodzi o podanie konkretnych przykladow
    zawodow jakie mozna wykonywac po skonczeniu wspomnianego wydzialu. Z gory
    dziekuje za wszelkie informacje.

  • 2. Data: 2003-04-05 14:19:59
    Od: "JLR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Miauczynski" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:b6ml5i$5g7$1@news.onet.pl...

  • 3. Data: 2003-04-07 08:20:20
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

    Adam Miauczynski wrote:

> [...]
    > zawodow jakie mozna wykonywac po skonczeniu wspomnianego wydzialu. Z gory

    Czy nie wydaje Ci sie, ze to powinna byc Twoja decyzja ?

    Prace mozesz znalezc po obydwu specjalnosciach, a mozesz i jej nie
    znalezc (czego Ci nie zycze). Generalnie transport to bardzo ciekawy
    kierunek i po nim niezaleznie od specjalnosci pozostanie Ci duzo w
    glowie (o ile sie uczysz pilnie :-D).

    Moim zdaniem inzynieria ruchu jest bardziej interdysycplinarna, ale to
    tylko moja subiektywna opinia.

    Pozdro !
    Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

  • 4. Data: 2003-09-06 21:14:25
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mackosa" <mackosa@wp._NOSPAM_pl> napisał w wiadomości

    > Czy nie wydaje Ci sie, ze to powinna byc Twoja decyzja ?

    Daj spokój chłopie, wybierz to w czym się lepiej czujesz. Po studiach
    zostanie Ci tylko papier, zanim zaczniesz pracować w jednym czy w drugim
    zawodzie, to sobie wszystko zapomnisz i będziesz się musiał nauczyć od nowa.
    Zainteresuj się firmami w tym kierunku, pogadaj czy chcą takiego czy takiego
    fachowaca i sobie coś załatw na pracę dyplomową od nich - to Ci pomoże. Nic
    innego. Bo nawet jeśli ktoś na grupie powie ci że jego dziadek czy tam
    obojętnie kto z rodziny jeździł TIREM to wcale nie znaczy że i Ty dostaniesz
    od razu stanowisko kierownicze.

    Z tego co wiem jeszcze to wszystkie Zarządy Dróg i Mostów będą od 2004
    należały do Urzedów Miasta pod wydział komunikacji, więc będzie mniej ludzi
    potrzebnych z inżynierii transportu. No ale kto wie. Przecież w tym kraju
    lepsze jutro było wczoraj.

    Th