PracaGrupypl.praca.dyskusjeInżynier oprogramowania ze znajomością finansów w Polsce › Re: Inżynier oprogramowania ze znajomością finansów w Polsce
    From: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Inżynier oprogramowania ze znajomością finansów w Polsce
    Date: Sat, 17 Dec 2005 14:22:51 +0000 (UTC)

    Dnia 17.12.2005 Pawel Sklarow <x...@x...com> napisał/a:

    > Wspominalem juz o mitomani? Zarazilem sie :)

    > Ano. W kazdym razie blisko.
    > BTW Jak zagraniczne firmy nazywaja dzialy w ktorych sie
    > tworzy oprogramowanie?

    Różnie, software development pewnie, ale daleko tej nazwie do
    *Research* and Development.

    > Ja zawsze mowilem na to "badania podstawowe".

    Ok, masz swoją definicje a ja swoją, ale w produkcji oprogramowania
    brakuje mi tego "research" jest zazwyczaj sam development. Napisanie
    wymagań, projektu to inżynierska praca, jak budownaie mostów.

    --
    Krzysztof Krasoń