PracaGrupypl.praca.dyskusjeInżynier oprogramowania ze znajomością finansów w Polsce › Re: Inżynier oprogramowania ze znajomością finansów w Polsce
  • Data: 2005-12-14 02:40:10
    Temat: Re: Inżynier oprogramowania ze znajomością finansów w Polsce
    Od: Pawel Sklarow <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Michał wrote:
    > (...)
    > Przykłady konkretnych firm miałem na myśli.
    OK. W znaczeniu z Wikipedii - nie znam takich firm. Wszystkie co znam
    zajmują się konstrukcją/rozwijaniem komercyjnych rozwiązań
    (raczej "_with_ pre-determined outcomes").

    > Żeby nie szukać daleko:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/R&D
    OK. Więć jednak mitomania. :)

    > Konstruktywnie rozwija czy bezlitośnie stosuje?
    Mógłbym Ci powiedzieć, ale wtedy musiałbym... :)

    > Jeśli pierwsze to bardzo mnie to cieszy (chociaż szkoda, że nie ma "R"
    > do pary). Jeśli to nie straszna tajemnica to ciekawi mnie nazwa firmy.
    Na priva. Daj mi swojego mail'a.

    > Choćby ten Siemens czy Motorola mają podobno centra badawczo-rozwojowe w
    > Polsce. Niestety nieliczni widzieli tam badania służące rozwojowi....
    Tutaj znowu się rozbijasz o różne rozumienie terminu R&D.
    Ale, ale - nie mówimy o R&D, tylko o centrach badawczo-rozwojowych.
    Więc może centrum badawczo-rozwojowe != R&D?
    Taaaak. A może jednak mówiąć R&D ludzie rozumieją jednak działy konstrukcji?
    *Do reszty czytających*: jak Wy to rozumiecie?

    > (...)
    > No ja tam nie widzę R&D. Bardziej w tej administracji sieciami czy w tym
    > konsultingu? ;)
    "Dział Produkcji Oprogramowania"? (tak, wiem to nie jest R&D)

    > (...)
    > Nie zapominam, świat IT jest w cieniu Stanford i MIT. Mówię, że w Polszy
    > bida.
    Wiesz, inna sprawa, że ja nigdy tak naprawdę nie chciałem być [1]
    naukowcem [2]. Zawsze potwarzałem, że nie ma nic lepszego na zdrowy
    sen niż porządna, parudziesięciogodzinna deweloperka
    (ekh...mówię o pracy).

    [1] a może nie mógłbym, bo może gienialny i jestem, ale tak
    raczej przeciętnie :) - TŻ zawsze powtarza że co jak co, ale w spaniu to
    jestem geniuszem, taaa..., sama też nie lepsza :)

    [2] chociaż Dexter's Labolatory oglądam do teraz :)
    --
    Paweł