PracaGrupypl.praca.dyskusje › Interview w języku angielskim

  • 1. Data: 2003-12-05 18:10:23
    Temat: Interview w języku angielskim
    Od: "Karol Maciejewski" <k...@p...onet.pl>

    witam
    Jestem po pierwszej rozmowie kwalifikacyjnej czeka mnie druga, po angielsku
    (interview). Czy znajdę gdzieś standardowe pytania zadawane na niej ?
    szukałem na google ale nic konkretnego nie znalazłem. Prosze o pomoc.

    --
    Pozdrawiam Karol

  • 2. Data: 2003-12-05 21:30:15
    Temat: Re: Interview w języku angielskim
    Od: "ELOHIM" <e...@p...pl>

    W artykule news:bqqhs7$fq7$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Karol Maciejewski z adresu <k...@p...onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > angielsku (interview). Czy znajdę gdzieś standardowe pytania zadawane
    > na niej ? szukałem na google ale nic konkretnego nie znalazłem.

    Czesc
    Dobre pytania znajdziesz na tej stronie
    http://www.career.vt.edu/JOBSEARC/interview/question
    s.htm

    Powodzenia
    G.

  • 3. Data: 2003-12-06 10:37:49
    Od: "Karol Maciejewski" <k...@p...onet.pl>

    Dzięki

  • 4. Data: 2003-12-08 20:38:58
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > witam
    > Jestem po pierwszej rozmowie kwalifikacyjnej czeka mnie druga, po
    angielsku
    > (interview).

    spodziewać się możesz podejścia właściwie z 2 stron. zresztą dokładnie jak
    na kazdej rozmowie kwalifikacyjnej:
    1. ogólnego obycia, chęci współpracy, sposobu pracy, opowiedzenia o sobie

    przy tym punkcie bardziej chodzi o swobodne wypowiedzi, ogólną znajomość
    języka itp.

    2 pytań ściśle związanych z zawodem, czyli krótko , zwięźle i na temat.

    ogólnie - spodziewaj sie tego samego co na pierwszej rozmowie, może bardziej
    będą cie chcieli "poddenerwować" i poobserwować jak sobie radzisz ze stresem

    > --
    > Pozdrawiam Karol

    gromax