PracaGrupypl.praca.dyskusje › Inspektor Vs Specjalista

  • 1. Data: 2003-07-30 12:12:47
    Temat: Inspektor Vs Specjalista
    Od: "Erix" <E...@i...pl>

    Witam!

    W najblizszym czasie zmieni sie nazwa mojego stanowiska pracy. I w zwiazku z
    tym mam pytanie, czy lepiej aby w nazwie stanowiska był inspektor czy
    specjalista? Inspektor ds. czy specjalista ds.?

  • 2. Data: 2003-07-30 12:18:58
    Temat: Re: Inspektor Vs Specjalista
    Od: "-=Levy=-" <a...@s...pl>

    Erix wrote in message ...
> [...]
    >tym mam pytanie, czy lepiej aby w nazwie stanowiska był inspektor czy
    >specjalista? Inspektor ds. czy specjalista ds.?

    A za co wiecej placa?

  • 3. Data: 2003-07-30 12:27:15
    Od: "BaM" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Erix" <E...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tym mam pytanie, czy lepiej aby w nazwie stanowiska był inspektor czy
    > specjalista? Inspektor ds. czy specjalista ds.?

    Zazwyczaj Specjalista to wyzsze stanowisko niz Inspektor.
    I w CV ladnie wyglada...

  • 4. Data: 2003-07-31 08:02:42
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > Zazwyczaj Specjalista to wyzsze stanowisko niz Inspektor.
    > I w CV ladnie wyglada...
    Chyba jest dokładnie odwrotnie!

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej

  • 5. Data: 2003-07-31 11:00:52
    Od: "Erix" <E...@i...pl>

    Użytkownik "babla" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Chyba jest dokładnie odwrotnie!
    >
    > --
    > pozdrawiam...
    > Andrzej

    To teraz juz jestem zupelnie w kropce, pomocy!!!

  • 6. Data: 2003-07-31 11:08:23
    Od: "Damian" <s...@...pl>

    > Użytkownik "babla" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > To teraz juz jestem zupelnie w kropce, pomocy!!!

    ja stawiam na specjaliste, na inspektora nie trzeba miec skonczonych studiow

  • 7. Data: 2003-07-31 11:13:59
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Erix <E...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > tym mam pytanie, czy lepiej aby w nazwie stanowiska był inspektor czy
    > specjalista? Inspektor ds. czy specjalista ds.?

    Chciałbym mieć twoje problemy. Może się zamienimy ?

  • 8. Data: 2003-07-31 11:16:52
    Od: " " <s...@N...gazeta.pl>

    babla <n...@s...pl> napisał(a):

    > Chyba jest dokładnie odwrotnie!

    Lepiej na pewno inspektor. Inspektor sugeruje jakąś funkcję kierowniczą -
    kogoś, kto kontroluje, wydaje polecenia, egzekwuje.

    Zaś specjalista - to takie bardzo ogólne pojęcie. W zasadzie co drugi
    zatrudniony to specjalista od tego czy innego. Może oznaczać dużo i nic.

  • 9. Data: 2003-08-01 07:00:44
    Od: "Zedd" <Z...@p...onet.pl>

    Użytkownik <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Zaś specjalista - to takie bardzo ogólne pojęcie. W zasadzie co drugi
    > zatrudniony to specjalista od tego czy innego. Może oznaczać dużo i nic.

    Witam,

    Wyzszym stanowiskiem w hierarchii jest Specjalista - ogolnie wyglada to tak
    (banki, administracja publiczna)

    Młodszy referent
    Referent
    Inspektor
    Specjalista
    Kierownik lub Naczelnik

    Pozdr. (były Inspektor)
    W.SZ.

  • 10. Data: 2003-08-01 08:01:23
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Zedd <Z...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Witam,
    >
    > Wyzszym stanowiskiem w hierarchii jest Specjalista - ogolnie wyglada to tak

    Dobrze wiedzieć.

    > Pozdr. (były Inspektor)

    Gratuluję awansu na specjalistę.