PracaGrupypl.praca.dyskusje › Inne zdjęcie w CV - czy to będzie oszustwo?

  • 1. Data: 2008-09-27 22:11:23
    Temat: Inne zdjęcie w CV - czy to będzie oszustwo?
    Od: "Piotr Bromirski" <p...@t...pl>

    Witam.

    Przy okazji rozsyłania CV naszła mnie taka myśl żeby wstawić nie swoje zdjęcie.
    Np. kupuję na stocku zdjęcie jakiegoś przystojniachy i wklejam w swoją
    "cefałkę". Nie ma co się oszukiwać, ludzie patrzą na wygląd i takie CV ma
    większe szanse. Tylko czy grożą mi jakieś konsekwencje jeśli zamiast macho ze
    zdjecia pojawię się ja czyli dość przeciętny gość? W sumie to nigdzie w CV nie
    jest napisane że zdjęcie przedstawia akurat mnie.

  • 2. Data: 2008-09-27 22:42:20
    Temat: Re: Inne zdjęcie w CV - czy to będzie oszustwo?
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "Piotr Bromirski" <p...@t...pl> wrote in message
> [...]
    > jeśli zamiast macho ze zdjecia pojawię się ja czyli dość przeciętny
    > gość? W sumie to nigdzie w CV nie jest napisane że zdjęcie przedstawia

    Ale masz pomysły. Kandydat oszukuje i to w idiotyczny sposób > błyskawiczny
    wypad z adnotacją w firmowej dokumentacji rekrutacyjnej na przyszłość.

  • 3. Data: 2008-09-28 03:40:16
    Od: "grom@x" <gromax@usun_to_interia.pl>

    > większe szanse. Tylko czy grożą mi jakieś konsekwencje jeśli zamiast macho ze
    > zdjecia pojawię się ja czyli dość przeciętny gość? W sumie to nigdzie w CV nie
    > jest napisane że zdjęcie przedstawia akurat mnie.

    chłopie, z choinki sie urwałeś????
    tylko swoje zdjęcie!!!
    CV to dokument prezentujący kandydata. Zrób to na tyle atrakcyjnie, na
    ile ciebie stać. Tak, zeby ciebie zaprosili.

    Wyobraź sobie sytuację, że zapraszaja cię na rozmowę właśnie dzięki
    zdjęciu (hehehe). Jak wytłumaczysz sensownie różnicę między prezentacją
    a stanem faktycznym?

  • 4. Data: 2008-09-28 05:55:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    strach pisze:

    > Ale masz pomysły. Kandydat oszukuje i to w idiotyczny sposób >
    > błyskawiczny wypad z adnotacją w firmowej dokumentacji rekrutacyjnej na
    > przyszłość.

    Na szczęście na firmach prowadzących dokumentację rekrutacyjną się
    świat nie kończy.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 5. Data: 2008-09-28 06:12:56
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    > Na szczęście na firmach prowadzących dokumentację rekrutacyjną się świat nie
    > kończy.

    Zgadza się. I dlatego dzieki takiemu pomysłowi ma szansę zrobić z siebie idiote
    również w tych innych.

    --
    andreas

  • 6. Data: 2008-09-28 08:05:59
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    > Na szczęście na firmach prowadzących dokumentację rekrutacyjną się świat
    > nie kończy.

    Te inne potraktują to tak samo. Brak dokumentacji tu nie pomoże - druga
    próba po jakimś czasie może się powieść chyba tylko w przypadku zmiany
    rekrutera, bo takich historii się nie zapomina :)

  • 7. Data: 2008-09-28 09:05:13
    Temat: Re:
    Od: itakinie <i...@p...gazeta.pl>

    Piotr Bromirski pisze:
> [...]
    > jest napisane że zdjęcie przedstawia akurat mnie.
    >
    > Pozdrawiam
    >Jeśli tak można, to równie dobrze można by
    wpisywać niby przez pomyłkę o 10 lat późniejszą
    datę urodzenia. Szczególnie wskazane dla
    ubiegających się o pracę w agencji towarzyskiej
    np dla gejów.

    pat

  • 8. Data: 2008-09-28 09:28:06
    Od: "Jaros\(R\)" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Bromirski" napisał

    > Nie ma co się oszukiwać, ludzie patrzą na wygląd i takie CV ma
    > większe szanse.

    Ja myśle, że ładnie dobrana koszula z krawatem, gajer i fotograf, który nie
    robi zdjęć w 5 minut + ewentualnie jakaś korekta da efekt.
    Skoro kobiety mogą "wyglądać inaczej" na zdjęciach to czemu nie my.

    Pozdrawiam
    Jarek co kupił kiedyś specjalnie krawat, koszule i gajer do zdjęcia

  • 9. Data: 2008-09-28 10:57:06
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "strach" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > próba po jakimś czasie może się powieść chyba tylko w przypadku zmiany
    > rekrutera, bo takich historii się nie zapomina :)
    Taki pamiętliwy rekruter to tylko marny amator. Wyrzuciłbym takiego z pracy.

  • 10. Data: 2008-09-28 11:21:00
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "MC" <m...@g...pl> wrote in message news:gbnj16$515$1@node1.news.atman.pl...
    > Taki pamiętliwy rekruter to tylko marny amator. Wyrzuciłbym takiego z
    > pracy.

    Daleko posunięty wniosek jak na jedną przesłankę. Ale słuszny, w końcu jak
    Cię ktoś oszuka to powinieneś szybko zapomnieć, a jak przypadkiem
    zapamiętasz to się nie nadajesz - trudno się nie zgodzić ;P