PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac? › Re: Informatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac?
    From: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac?
    Date: Fri, 21 Jan 2005 13:00:11 +0100
    Sender: Kyniu <>

    21 Jan 2005 12:38:22 +0100, na pl.praca.dyskusje, a...@p...onet.pl
    napisal(a):

    > byc moze przystąpie do egzaminu na doradce podatkowego w tym albo
    > przyszlym roku. Dla Twojej wiadomosci: nie ma aplikacji doradcowskiej
    > podatkowej i co? Zdaje sie tylko egzamin panstwowy,dosyc trudny,ale
    > pochrzaniony system podatkowy w tym kraju to kura znosząca złote jaja jesli
    > ktos sie tym zajmuje.

    Wiem ze nie ma - ale to pewnie kwestia czasu. Wiem jak to dziala bo w
    rodzinie mam jednego doradce, a znajomy wlasnie jest w trakcie egzaminow.
    Owszem jest to kura, ale mam nadzieje ze do czasu i ze ktos wreszcie wezmie
    sie za to bagno ktore jest jedna z glownych przeszkod w rozwoju inwestycji
    w tym kraju. agmatwany, uznaniowy system, w ktorym urzedas ma pozycje boga.

    > I jestem o wiele lepszy od kogos kto jest swiezo upieczonym radcą prawnym,bez
    > nazwiska i bez renomy. Taki to dopiero ma jak siedzi za biurkiem a klientów
    > nie ma bo mu ic starsi o 20 lat koledzy z branży podbierają i ani im sie sni
    > bez znajomosci zatrudnic takiego u siebie w kancelarii bo im konkurencje robi.

    Nie znam ani jednego takiego czlowieka a znalem caly jeden rocznik z
    aplikacji. Juz na aplikacji byli "rozrywani" przez zainteresowanych, a
    teraz wiekszosc ma juz wlasna kancelarie badz zostali partnerami w
    kancelariach w ktorych pracowali na aplikacji.

    > Jestes laikiem który w ogóle mam wrazenie nie kuma rzeczywistosci jesli chodzi
    > o absolwentów prawa.

    Tak sie sklada ze moi glowni klienci to kancelarie prawnicze w ktorych
    spedzam cale dnie, tak sie sklada ze w rodzinie mam radce prawnego, tak sie
    sklada ze byl czas iz mialem bardzo bliskie kontakty z Okregowa Izba Radcow
    Prawnych, ze mam znajomych prokuratorow czy sedziow, wiec mi nie pieprz ze
    nie wiem o czym pisze.

    Kyniu

    --
    _ __ _