PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabiacie serwisanci ??? › Re: Ile zarabiacie serwisanci ???
  • Data: 2003-07-26 02:00:41
    Temat: Re: Ile zarabiacie serwisanci ???
    Od: "ceglak" <c...@p...wytnij_to.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no nie do końca...ale dał do zrozumienia
    To jak ? Dal ci do zrozumienia, ze juz dzisiaj nic nie przyjmnie, bo juz
    skonczyl prace, tak ? A ty to prafarazujesz jako "spadaj", tak ? No to w
    czym problem.

    A była nieuzasadniona ?

    > razem ze mną był jeszcze facet którego obsługiwał inny serwisant,klient
    > płacił za wymianę czegoś i był normalnie traktowany

    Moze tamten serwisant miał pracował dłużej ?

    A co to za firma ? Bo to nie tyle świadzczy o pracownikach co o firmie.