PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabia programista Oracle? › Re: Ile zarabia programista Oracle?
  • Data: 2005-07-08 20:27:12
    Temat: Re: Ile zarabia programista Oracle?
    Od: Wojtek <w...@d...home> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 08 Jul 2005 22:19:13 +0200, KrzysiekPP napisał(a):

    > Nie ma tak dobrze ... tu jest teraz kolejka studentow. Studenci robia
    > wszystko byle jak, ale tak to fajnie wyglada ... ze hoho ;)
    >
    > W sumie sam kiedys bylem studentem ... i wiem co wtedy wyprawialem :D

    Wiem, co masz na mysli. Tez wyprawialem rozne rzeczy jako student-koder,
    ale zaczynalem w projekcie za granica i szybko nauczylem sie jak nalezy
    pisac kod. Niestety nie udalo mi sie zarobic 4k netto :( w Polsce...
    Wybralem nowa robote (tymczasowo ?) zeby juz nie sluchac tego
    calego cvreqbyravn w temacie pensji i motywowania...
    Pzdr.
    W.