PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabia pracownik kawiarenki internetowej? › Re: Ile zarabia pracownik kawiarenki internetowej?
  • Data: 2004-09-25 12:09:20
    Temat: Re: Ile zarabia pracownik kawiarenki internetowej?
    Od: "cOOba" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czyli generalnie nie ma się co w to bawić :|
    Wtrąciłem się tak 'na krzywy ryj' jako, że ostatnimi czasy sąsiad, jako
    właściciel kawiarenki napomknął mi coś o pracy w jego kawiarence co dla mnie
    teoretycznie mogłoby nawet mimo niskich zarobków być dobrą okazją zważyszy na
    to, że jest to moja pierwsza praca, a innej ni cholery znaleść się nie
    da /raz: nie za wysokie wykształcenie - policealne, dwa: orzeczenie o
    umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, którego oczywiście nikt nie musi
    zobaczyć, ale z uwagi na zdrowie nie kazdą prace mogę wykonywać/. BTW
    przekonałem się, że rynek pracy w tym kraju jest ... . Jeśli my brother jako
    człowiek pracujący w salonie optycznym, zajmujący się jeżdżeniem z
    lek.okulistą po wsiach i wykonywaniem badań /lekarz, nie on ;) / zarabia 1900
    zł netto to ten rynek jest popieprzony /sic./ bo IMHO za duże pieniądze jak na
    taką durną i nieskomplikowaną robote. Ale może ja się nie znam.