PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabia informatyk w baku ? › Re: Ile zarabia informatyk w baku ?
  • Data: 2005-05-08 21:57:52
    Temat: Re: Ile zarabia informatyk w baku ?
    Od: "nick" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    buraki, zamiast pomoc czlowiekowi to sie literówki czepiają

    buraki, buraki i jeszcze raz buraki

    A jeżeli chodzi o zarobki w banku to zależy jaka posada, który bank, które
    miasto.

    Mam znajomego administratora baz danych w dużym banku w Warszawie - już 2
    lata temu miał 12k brutto (oczywiście doświadczenie, po dobrej uczelni :-) )
    Z kolei sam byłem w IT w jednym z banków w Wawie, źle nie było :-)...

    Pozdrawiam,
    Nick