PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle za program ? › Re: Ile za program ?
  • Data: 2002-08-23 15:12:38
    Temat: Re: Ile za program ?
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mysle, ze mozesz to sobie skalkulowac jako prace na godziny i zarzadac ok 65
    > euro za godzine pracy (tyle spiewaja niemieccy wolni strzelcy) lub nizej jesli
    > chcesz byc bardziej konkurencyjny. Dodatkowo kosty podrozy i noclegu oraz
    > ilosc godzin spedzonych na szkoleniu u klienta, nie zapominjac o dietach 40
    > euro za dzien pobytu.

    generalnie mi sie podoba to co napisales, ale tylko jedna uwaga.
    gdyby chcieli zaplacic 65EUR/godzine, to wzieliby wolnego strzelca
    stamtad. imho przy rozliczeniu godzinowym i jesli liczymy praca osobno
    - inne koszty osobno, to za prace uzyskanie 30EUR/h bedzie bardzo dobrym
    wynikiem.
    Ja od Niemca biore znacznie mniej i nie marudze ;-) [ale nie jezdze tam].

    pozdrawiam

    romekk