PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle powinno wynosić ? › Re: Ile powinno wynosić ?
  • Data: 2003-02-06 14:09:35
    Temat: Re: Ile powinno wynosić ?
    Od: "Be" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja mam podobne plany tyle tylko ze na razie nie jestem do nich zmuszony.
    Warto jednak pamietac o nastepujacym zagrozeniu:
    O ile bedac na etacie, mozna liczyc na regularne pensje (na ogol) to
    przechodzac na DG i pracujac dla tego samego pracodawcy trzeba pamietac o
    kwitnacej w naszym kraju tradycji: Obsuwy platnosci. Tak wiec albo trzeba
    znalezc sobie szybko kilku innych klientow, o ile dasz rade ich jednoczesnie
    obslugiwac. Jesli nie to moze da sie dogadac z dotychczasowym pracodawca w
    sprawie pracy na pol etatu?: Jemu spadna koszty a Ty przynajmniej czesciowo
    zachowasz jako taka stabilnosc dochodow oraz zyskasz czas na obsluge innych
    klientow.
    Tak mi sie wydaje...No, ale moge sie mylic. Wszystko zalezy od Twojej
    obecnej sytuacji.
    pzdr
    Bartek