PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle mozna powiedziec spodziewany zarobek jako PROGRAMISTA w poszczegolnych miastach??? › Re: Ile mozna powiedziec spodziewany zarobek jako PROGRAMISTA w
    From: "MRNET" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile mozna powiedziec spodziewany zarobek jako PROGRAMISTA w
    Date: Fri, 29 Oct 2004 00:03:30 +0200

    Zdajesz sobie sprawe jak banalnej udzieliles wypowiedzi? Wrecz smiesznej
    zeby nie okreslic jej inaczej... Zdaje sie, ze kolega nie zrozumial pytania.
    Ja tutaj nie okreslilem czy mam jakies doswiadczenie... Czy moze mi sie
    tylko zdaje?
    Moje pytanie bylo nastepujace:
    ILE MOZNA POWIEDZIEC SPODZIEWANY ZAROBEK W POSZCZEGOLNYCH MIASTACH I POZA
    GRANICAMI KRAJU...

    Aby jeszcze bylo jasniej - zadalem takie pytanie tylko w celach
    orientacyjnych... ile powiedziec aby dac sygnal, ze sie ceni oraz aby nie
    przesadzic... Kazde miasto ma jakies stawki... to mnie interesuje...
    Oczywiscie osoba z doswiadczeniem powie wiecej niz absolwent... ile powiedza
    jedni a ile drudzy??

    Oraz pytam rowniez tych doswiadczonych - jak najlepiej odpowiadac na takie
    pytanie, jak go unikac, jak je "zbijac" itp itd...w czasie rozmowy w 4 oczy,
    z posrednikami, w czasie rozmowy telefonicznej oraz w czasie wymiany maili,
    wypelniania kwestionariuszy itp... itd...

    Wszelkie Wasze uwagi sa dla mnie (i nie tylko) bardzo cenne!

    Pozdrawiam serdecznie i prosze o szczere wypowiedzi i.. na temat :)
    Użytkownik "Arkadiusz Lipiec" <a...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:clrome$he5$1@inews.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/