PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle mam powiedzieć ? › Re: Ile mam powiedzieć ?
    From: "Radek Mrozowski" <r...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile mam powiedzieć ?
    Date: Tue, 10 Jun 2003 11:25:17 +0200

    > Wiem jak to wyglada bo obslugujemy kilka takich sklepow.
    > Cieeeezki kawalek chleba.
    > A "informatykow" pracujacych tam, czesto po prostu mi zal.
    >
    > FX

    Ale jest jeden zasadniczy plus. Jak pójdzie do roboty, chociaż do
    hipermarketu, to będzie miał kontakt z ludźmi z branży - może go ktos
    "złowi"? Ja osobiście uważam, że zawsze od czegoś trza zacząć.
    Mam przykład znajomego - poszedł do roboty na studiach do makro (prac
    magazynu/hali) robił po kilka godzin dziennie. Później znalazł go ktoś z
    firm, które w owym czasie w makro sprzedawały, na merchandisera. Porobił
    troche, awansował z mercha na przedstawiciela a dzis jest dyrektorem
    regionalnym (co prawda firma inna, branża też, ale powodzi mu się nieźle).
    Dużo szczęścia, ale szczęściu też czasem trza dać szanse...

    Pozdrawiam

    Radek