PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle czasu sa wazne badania w książeczce sanitarno-epidemiologicznej › Re: Ile czasu sa wazne badania w książeczce sanitarno-epidemiologicznej
  • Data: 2007-01-07 09:11:28
    Temat: Re: Ile czasu sa wazne badania w książeczce sanitarno-epidemiologicznej
    Od: "jagg" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz wrote:

    > Ile czasu sa wazne badania w tej ksiazeczce.Glownie
    > chodzi mi o przeswietlenie klatki piersiowej
    > ,morfologia,mocz.

    Mylisz pojęcia zupełnie. Te badania nie mają nic wspólnego z ksiązeczeka
    sanit.-epid. Badania na nosicielstwo są ważne przez rok i wykonuje się je 3
    razy. Po trzecim badaniu, ksiązeczka jest wazna bezterminowo, az do czasu
    ewentualnego zarazenia. Natomiast badania krwi i moczu wazne są bardzo
    krotko, o ile sie nie myle przez 1 miesiac.

    --
    pozdrawiam
    Jacek